תוכנית אימונים ביתית

בזמן שאלפי ישראליות משקיעות זמן וכסף במנוי לחדר כושר ולא מצליחות להתמיד, דווקא מי שהלכו על הקונספט של להתחטב מהבית, מצליחות לתחזק רוטינת כושר קלילה ואפקטיבית, לחסוך זמן בפקקים המייגעים וגם להנות מהדרך כשהן מתאמנות מול המסך בסלון בבית, בזמנים שנוחים להן. יצאנו לבדוק עם מיכל אמדורסקי , המייסדת של טכניקת החיטוב בשיטת 10 הדקות ShapeUP, כיצד כל אחת יכולה להפוך “מבטטת כורסא” לאישה אקטיבית שדואגת לבריאות ולגזרה שלה.

אימוני כושר אונליין

 
אם בעבר נשים שלא התאים להן חדר כושר, אימונים אישיים או בקבוצות היו צריכות להסתפק בהליכה על הליכון בבית או בחוץ ונשארו מתוסכלות ללא רצון לעשות פעילות כושר ולשמור על הגזרה, הזמנים היום שינו את ההגדרה של פעילות גופנית. ב-2023, כל אחת יכולה להתחטב מהסלון בבית, בכל זמן שנוח לך, ולהשיג לעצמה את הכושר והנראות שהיא רוצה.

מיכל אמדורסקי זוכרת את הרגע שהיא התייאשה. זה קרה כמה חודשים אחרי הלידה השלישית שלה בגיל 40, מעל 30 קילוגרמים עודפים שגרמו לה להרגיש כבדה ומסורבלת, הקוביות בבטן שנעלמו קליל, והתקופה בה את עסוקה 24/7 בתינוקת החדשה שהצטרפה למשפחה, מניקה ומרדימה, בלי יכולת לצאת מהבית כמעט. ” הייתי חייבת דרך לחזור לעצמי בחזרה, תוכנית אימונים קצרה ואפקטיבית שאוכל לבצע מהבית, ב10 דקות, להחזיר לעצמי את השפיות ולחזור לגזרה שלי.”

אימון כושר ביתי

“פניתי למאיה תדהר, מאמנת כושר בעלת ניסיון רב, שמכשירה מאמנות כושר, מדריכה נשים ביום יום, וחברה מהממת שלי, וביקשתי ממנה שתבנה לי תוכנית נוחה, קצרה, ואפקטיבית שאוכל ליישם מהבית, וזה מה שהיה. לא עברו שלושה ימים וקיבלתי ממנה תוכנית פעולה. אמרתי יאללה ננסה, מה כבר יש לי להפסיד, הייתי צמאה לעשות משהו בשביל עצמי. וככה היה, התחלתי ליישם כל יום אימון אחר של 10 דקות, אחרי שבועיים, כבר התחלתי להרגיש שהשרירים שלי חוזרים לעצמם, פחות רופסת, חזקה ואנרגטית.”

סוד ההתמדה אימונים קצרים ואפקטיביים מכל מקום

אמדורסקי מוסיפה: ״האימונים קצרים בני 10 דקות, מהסיבה הפשוטה שאנחנו חיות בשגרת מטורפת היום, זה לא כמו פעם, אנחנו מפרנסות, מבשלות, דואגות לילדים, מסיעות לחוגים, מתי יש לנו זמן בכלל לאימון בחדר כושר, הפקקים הנוראים במדינה שלנו, חיפוש החניה, החזרה הביתה. זה לא סביר להתמיד. זו הסיבה שהאימונים שלי בשיטת 10 הדקות, עובדים על עצימות גבוהה, בשיטה אינטרוולית, שיטה שמשלבת עבודה על סיבולת לב – ריאה, שריפה קלורית וחיטוב ועיצוב השרירים.”

״שגרת כושר אפקטיבית, מחטבת, וכיפית ב10 דק׳ ביום״

המטרה לקחת את עולם האימוני כושר קדימה, לעשות שינוי אמיתי בעולם הפיטנס, להביא למתאמנת את האפשרות הנוחה והזמינה, אלטרנטיבה טובה, שיטה שעובדת בעצימות גבוהה, ומביאה למתאמנת תוצאות, מבלי לשלם מאות שקלים בחודש לחדר כושר, ולקבל גוף חטוב ובריא.