אודליה יקיר

זה לא סוד שמודל ההיכרויות בדור שלנו עבר טרנספורמציה משמעותית. את ניצוצות האהבה הנוסטלגיים על ספסל הלימודים, החליפו אפליקציות כמו טינדר, אוקיי קיופד ואפילו רשתות חברתיות כמו אינסטגרם ופייסבוק.

בעקבות השינוי המתבקש, הצורך במציאת תקשורת מקרבת שתגשר על הפערים במרחב וירטואלי מנוכר, הולך וגדל כשאחד האתגרים בדור שלנו, הוא להתגבר על המכשולים שהעולם הווירטואלי מזמן לנו.

לא פעם, נשים וגברים חווים אכזבות בשלב ההיכרות ההתחלתי בעקבות מצגות שווא, תחושת ריחוק או חוסר יכולת להביא את מי שהם באמת להיכרות שיכולה להרגיש לעתים קצת לא אמיתית.

עד החתונה זה יעזור

 

ולכן, נשים רבות מוצאות את עצמן מחפשות את  אהבת חייהן, במשך שנים רבות. דוגמה והשראה ממש טובה לכך היא אודליה יקיר, מאמנת לשימוש בהומור למציאת אהבת אמת.

“על אף שאני בחורה נאה, מצליחה ודי מוכרת, לא שידרתי בטחון עצמי גבוה מול גברים. הייתי אימפולסיבית, התנהלתי פעמים רבות מאגו ולא ידעתי לייצר תקשורת מקרבת מול המין השני. ברגע שהבנתי את זה, התחלתי לעבוד על עצמי. ככל שהביטחון העצמי שלי גדל, ככה הרשתי לעצמי להשתמש בנשק הסודי של נשים, זה שגברים כל כך אוהבים, הומור”

בטחון עצמי זה הגורם מספר אחד שמביא אותנו להתאהב בגבר או באישה כלשהם. ביטחון עצמי משדר אותנטיות, אהבה עצמית, יכולת לקבל החלטות ולסמוך על עצמך, אופטימיות ועוד. לרוב אנחנו רוצים להיות בקרבת אנשים כאלה כי אנחנו מחפשים לשאוב מהם השראה וביטחון גם עבורנו.

הומור הוא אחד הכלים להפגין בטחון עצמי אמיתי מול גברים. הומור הוא כלי שעוזר לך להגיד בדיוק מה את רוצה, צריכה או מה שמפריע לך בלי להרגיש נואשת, מלחיצה או מבולבלת. הוא גם יעזור לך להיות יוזמת, להתחיל עם הגברים שאת רוצה, לדעת לדחות בצורה יפה או לקבל דחייה כשאת “קולית” לגמרי.

הומור מעיד על קלילות, שמחה ובעיקר גישה של “לא מתרגשת”, בדיוק הדבר הזה שכל כך מושך אלינו גברים ואנשים באופן כללי.

הבעיה היא שמעט נשים מעיזות להשתמש בהומור מול גברים מהסיבה שהן בטוחות שאין להן את זה, שהן לא נולדו עם זה ושזה בחזקת או שיש לך או שאין לך.

אז זהו, שממש לא! הומור הוא בכלל לא תכונה מולדת אלא מיומנות נרכשת ! ממש כמו לרכוב על אופניים. אני שמחה לחלוק איתך את סודות המקצוע שלי. במשך שנים אני מאמנת לשימוש בהומור, קומיקאית בתוכניות טלוויזיה ומרצה בארץ ובחו”ל לשימוש נכון בהומור, והנה מה שלמדתי על בשרי בקורס אחד, עד החתונה זה יעזור.

לתוכנית הבישול הביתית של ג’קי אזולאי 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *