ג'קי אזולאי

בימים אלו, ג’קי אזולאי, האישה שכל כך אהבנו בתכנית הטלוויזיה מאסטר שף, יוצאת במהלך פורץ דרך ומשנה חיים עבור נשים וגברים רבים בישראל שהיו רוצים ללמוד צעד אחרי צעד את סודות הבישול הביתי  ולפרוץ קדימה את היכולות הקולינריות שלהם.

לאחר שבישלה לעשרות אלפי אנשים בארץ במסעדה שהקימה, והובילה סדנאות פרונטליות רבות ,התפנתה השפית מהמובילות בארץ להגשים חלום ישן ולהקים פרויקט חדשני שיעביר את כל הידע העצום שצברה במשך כל שנות חיה.

היי ג’קי, שאפו על המיזם החדש שלך.
“תודה, זה באמת חזון שמתגשם”

האם בתור ילדה חלמת שתהיי מנטורית מבוקשת בתחום הקולינריה?
בתור ילדה לא חלמתי בכלל על הצלחה בתחום הבישול, כילדה למשפחה עם 14 אחים, הבישול היה חלק מהמטלות היומיומיות שלי. כבר מכיתה ב’ הייתי צריכה לחזור ישר מהבית ספר הביתה, כדי לחתוך,לקצוץ, להרתיח מים ולבשל לאחים שלי בזמן שאמא שלי בעבודה.

את זוכרת מתי ואיך הבישול הפך לאהבה?
כשהתעייפתי הייתי בורחת לאחת השכנות שלנו בבניין, הייתה לי שכנה אהובה במיוחד שכל הזמן הייתה מחייכת הייתי יושבת אצלה במטבח כשהיא הייתה מכינה את ארוחת הערב לבעלה ומחכה לו שיחזור מהעבודה.

היא הייתה מבשלת רק לו את המאכלים שהוא אוהב. אני זוכרת אותה מטגנת לו פלפל חריף אחד, בכזו אהבה, איך היא טיפלה בפלפל הזה, הייתה מוציאה אותו בזהירות מהשמן שלא יתפרק ומניחה אותו על נייר סופג שיספוג את כל השמן, בחיוך מלא אהבה.

ברגע הזה התאהבתי רצתי הביתה והכנתי את הפלפל הזה לבד, בלי שאף אחד יכריח אותי.

מאותו הרגע הייתי ג’קי של שני מטבחים: ג’קי של המטבח של הבית, עם האוכל המרוקאי המסורתי שהוא אוכל חם והרבה אוכל שלמדתי מאימא ומעוד כמה שכנות זקנות. והייתה עוד ג’קי, של הניסיונות שנבעו מאהבה ותשוקה לאוכל.

למה החלטת ליצור את הקורס אינטרנטי?
המון נשים וגם גברים שואלים אותי שאלות על בישול בכל מקום, באינסטגרם, ברחוב, בסדנאות. יש לי כל כך הרבה מה ללמד ומה להעביר הלאה אבל לצערי, אני לא מספיקה לענות לכולם. אז כדי להיות מסוגלת, באמת להגיע לכל אחד ואחד, ללמד ולהנחות צעד אחרי צעד, החלטתי שקורס אינטרנטי בהחלט ייתן את המענה בצורה הכי טובה.

אוו נשמע חלומי. לדעת לבשל כמוך. מילה לסיום?
כן. אני רוצה להזמין אתכם למסע קולינרי שהכנתי במיוחד עבורכם, בו אני אלמד שלב אחר שלב, בצורה פשוטה את השיטות,הסודות ואת טכניקות הבישול שלי, כדי שגם אתם תוכלו לבשל אוכל טעים, לארח ולהנות ממחמאות שיעופו עליכם מכל עבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *