את הקולקציה שלה היא מייבאת בעיקר מהמזרח ועם טעם מיוחד וחוש עיסקי מוצלח, ובעיקר בזכות היכולת שלה לעצב בעצמה פריטים רבים מהקולקציה שלה, היא ממשיכה להוביל את השוק ולקבוע סטנדרטים חדשים בתחום.

בראשית הדרך, עסקתי ביבוא של פרחי משי מהאיכותיים ביותר בעולם ומאחר השאיפה היתה להביא את הפרחים האיכותיים ביותר, במחיר הנמוך ביותר הוגשמה, הוספתי לקולקציה גם מוצרים משלימים ושנים הכל היה מושלם.

אני אוהבת את האינטרקציה עם הלקוחות הפרטיים והעיסקיים, אני אוהבת לעצב ולהגשים חלומות של אנשים ובעיקר לגרום להם הנאה וברכה ממה שהם קונים. אבל זה לא הספיק, ורעיונות המשיכו לזרום ולכן החלטתי לשלב בקולקציה פרטי ריהוט משלים ואקססוריז לבית אותם אני מוכרת לגלריות ולחנויות הטובות ביותר בארץ.

עם נסיון של כעשרים שנה, אני פיתחתי את הקשרים הנכונים ועובדת ישירות מול המפעלים ולכן הקולקציה שלי תמיד ייחודית, וראשונית. פחות עניין אותי למכור להמונים ולהגיע לשווקים כמו שחלק מהעמיתים שלי עושים. לי יותר חשוב שהמגוון יהיה עכשווי, איכותי ואקסקלוסיבי.

להוביל דעת קהל זה זכות. התחום הזה כל כך רחב ומעניין ויש לשמור על ערנות כל הזמן. יבואנים כל הזמן עוקבים אחרי מה שאני מייבאת כדי להתאים את עצמם לסגנון ולמקוריות , זה מאד מחמיא אבל גם מצריך ממני להיות בתנועה כל הזמן והמשיך קדימה. מה גם שזה תחום של גברים בעיקר, פחות רואים נשים שעומדות בחזית, מקבלות את ההחלטות העיסקיות וממשיכות להצליח.

לכן אני דואגת להיות לפחות פעמיים בשנה במזרח ולבקר בתערוכות באירופה כדי להמשיך לקבל השראה ולהוביל את השוק. כיום אני משקיעה את עיקר המאמץ להביא ישירות לקהל הישראלי את הקולקציה שלי שיש לה מגוון עצום של פריטים, את הטוב ביותר במחיר, את האיכות הטובה ביותר וגם את המילה האחרונה.

הום סטיילינג זה חלק אינטגרלי מהעשייה שלי ואני נותנת ללקוחו

ת שלי לבחור אם הם רוצים לרכוש את הפריטים ישירות מהקטלוג וכך לחסוך בעלויות  או לקבל ליווי ויחד אני נוסעת איתם לאולמות התצוגה בחו”ל בוחרים את הריהוט, התמונה, השולחן והשידה ואני בעצם מלבישה להם את הבית ומגשימה להם חלום.

החבילה השלמה שנותנת לגעת במשי הכוללת יבוא, עמילות מכס, תשלום והגעת ההזמנה עד הבית היא חדשנית ומאפשרת ללקוחותיה הרבים, שאין להם את הנסיון הדרוש, לקבל את הטוב ביותר בלי לשבור את הראש. אני משתפת פעולה ישירות עם מעצבות והום סטיילינג נח

שבות ובדרך הזו מוזילה ללקוחות את המחיר, לקוחות אחרים קונים ישירות בגלריות ובחנויות.

בשורה התחתונה השאיפה שלה לצמצם את פערי התיווך ולחסוך ללקוחות בעלויות בצורה משמעותית ביותר. וכמובן, להמשיך להוביל את דעת הקהל ולשמח אנשים.

 

 

לקבלת פרטים ניתן ליצור קשר עם מישל מלגעת במשי ישירות בטלפון 050-2066887.

או היכנסו לאתר 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *