ג’יימס ארתור הוא זמר וכותב שירים בריטי שזכה לתהילה לאחר שזכה בסדרה התשיעית של אקס פקטור בשנת 2012. נולד במידלסברו, צפון יורקשייר ב-2 במרץ 1988, הוא גדל על ידי אמו אן ואביו החורג ניל. כילד, הוא היה זמר מחונן, שהופיע לעתים קרובות בתחרויות מקומיות ובמופעי כישרונות. הוא למד בבית ספר תיכון ברדקאר ועזב בגיל שש עשרה כדי להמשיך בקריירה במוזיקה.

התפרסם בין לילה בזכות זכייתו בעונה התשיעית (בשנת 2012) של תוכנית המוזיקה הבריטית אקס פקטור. האודישן שלו היה אחד האודישנים הכי טובים ומרגשים שיצאנו לנו לראות.

אודות חייו של ג’יימס ארתור

בהתחלה הוא נאבק להצליח כזמר, ישן לעתים קרובות על הספות של חברים ועבד בפאבים מקומיים. בסופו של דבר הוא זכה להפסקת מזל כשהציעו לו מקום בסדרה התשיעית של אקס פקטור בשנת 2012. הוא כבש את הקהל עם ביצועי הנשמה שלו לשירים קלאסיים, כמו “Set Fire to the Rain” של אדל. הופעתו בגמר, כשירה את “Impossible” של שונטל, זיכתה אותו במספר הגבוה ביותר של קולות הציבור, וג’יימס הוכתר כמנצח התוכנית.

 

אחרי ה-X Factor, ג’יימס חתם ב-Syco Music והוציא את סינגל הבכורה שלו, “Impossible”, שהגיע למקום הראשון במצעד הסינגלים הבריטי. מאוחר יותר באותה שנה, הוא הוציא את אלבום הבכורה שלו בשם עצמו, שהגיע גם הוא למקום הראשון והמשיך להיות מוסמך מולטי פלטינה בבריטניה. מאז הוא הוציא שני אלבומים נוספים והשיג חמישה עשרת הסינגלים המובילים בבריטניה.

בנוסף לקריירה המוזיקלית שלו, ג’יימס היה מעורב בעבודות צדקה שונות. עבודתו כללה תמיכה ב-Teenage Cancer Trust, הקמת מופע מיוחד עבור ארגון הצדקה ברויאל אלברט הול בלונדון בשנת 2013, ועבודה עם ארגון הצדקה CREATE כדי להעלות את המודעות לנושאים של בריאות הנפש בקרב צעירים. הוא גם שגריר של ארגון הצדקה לבריאות הנפש Mind, והופיע בפרסי Mind Media השנתיים שלהם.

 

בשנת 2016, ג’יימס יצא למסע ההופעות הראשון שלו, והציג הופעות ברחבי בריטניה, אירופה וצפון אמריקה. מאז הוא הופיע במספר פסטיבלים, כולל סופשבוע הגדול של רדיו 1 וגלסטונברי, ותמך באומנים כמו אד שירן וקולד פליי בסיבובי ההופעות שלהם ברחבי העולם. הוא גם הכריז על אלבום האולפן הרביעי שלו, “You” ב-2017, שיצא ב-2018.

בסך הכול, ג’יימס אנדרו ארתור הוא אמן מוכשר ומצליח להפליא שזכה להצלחה גדולה בתעשיית המוזיקה. קולו מלא הנפש והמילים הלבביות שלו כבשו מיליוני מעריצים בכל רחבי העולם, ועבודת הצדקה שלו עשתה שינוי חיובי בחייהם של אנשים רבים. הקריירה שלו בטוח תמשיך לצמוח ולהצליח בשנים הבאות.

 

 

בהמשך הוא שר את השיר “Impossible”. שהביא אותו לניצחון במקום הראשון במצעד הסינגלים בבריטניה. וזה רק לאחר שבוע מזכייתו בתכנית. באותו שבוע נמכרו מעל 1.2 מיליון עותקים ובסך הכל נמכרו מעל 2.5 מיליון, מה שהופך אותו לשיר השני הנמכר ביותר של אקס פקטור אחרי אלכסנדרה בורק עם השיר “Hallelujah”.

לסדרות מומלצות בנטפליקס

ארתור נולד במידלסברו, להורים מהממלכה המאוחדת, אמו מאנגליה ואביו מסקוטלנד. הוריו נפרדו כשהיה בן שנה וכמה שנים לאחר גירושיהם נכנסו שניהם למערכות יחסים חדשות. הם בקושי דיברו אחד עם השני במשך יותר מ-20 שנה, אבל לאודישן של ג’ימס הם שמו את המחלוקות בצד והגיעו כאשר הם מאוחדים ותומכים בבנם.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *