תוכנית אימונים לחיטוב

אימוני כושר אונליין הבשורה של 2021

אימוני כושר אונליין מאפשרים למתאמנים גמישות, נגישות ומובילים לאחוזי התמדה גבוהים, כך עולה מסקר ששאל מעל 2,000 נשים, שנרשמו לחדר כושר בחייהן, ובשלב כלשהו, החליטו שסידור כזה מחייב אינו בשבילן.

אחוז גבוה של נשים מחליטות בשנים האחרונות, לנטוש את חדרי הכושר העמוסים, ולהתחיל בשגרת אימונים ביתית.

תוכנית כושר אונליין

והסיבות הגיוניות:

1) חוסר יכולת להתמיד – שגרת חיים עמוסה משולבת של קריירה וחיי משפחה, שלא תמיד קל להכניס בה עוד מחוייבות כמו אימונים במכון הכושר.

2) אי נגישות – מציאת חנייה בערים מרכזיות, יכולה להוות טירחה רבה, במיוחד באמצע השבוע, שמאופיין ביתר משימות ומחוייבות.

3) קריירה – שעות העבודה הארוכות ״שמונה עד שש״ לעיתים משאירות אותנו חסרות אנרגיה, וכן, לא תמיד קל להרים את עצמו אחרי יום עבודה מתיש, למכון הכושר.

כושר אונליין

כושר אונליין והתפתחות הטכנולוגיה

עם התפתחות הטכנולוגיה, קל וחומר שגם תחום הפיטנס כמו תחומים אחרים, ישדרג את עצמו. כיום, יש יותר מערכות תומכותתוכנית אימונים לחיטוב מכל מקום שאתם בוחרים שיכולות לספק למתאמנת את הכלים הנכונים לבצע אימון יעיל, מהבית.

כשאת מתאמנת מהבית, את צריכה למצוא את התרגילים, כמות הסטים, והשילובים שאת צריכה לעשות, כדי לקבל את תוצאות החיטוב שאת רוצה.

אך האמת שבלי ניסיון, זה לא תמיד קל ואת צריכה ידע מקצועי, כדי לבנות לעצמך תכנית טובה.

לכן, תוכניות אימוני אונליין מסודרות יכולות לתמוך בשגרת הכושר שלך ולהתאים את עצמן גם למטרות וגם ללוח הזמנים שלך.

את כבר לא צריכה להתכונן למכון, או לתכנן הליכה בחוץ, כשיש לך תוכנית אימון סדורה לכל יום.

האימונים שניתן למצוא יוכלו לגרום לך לעבוד על האזורים שהכי חשוב לך לחטב, ובנוסף לשפר את סיבולת לב הריאה, העצימות, והכושר הכללי שלך.

מתחטבות אונליין עם מנטורית מובילה

אין כמו לעשות אימון בחברותא, יד ביד עם משהו שנותן לך מוטיבציה מרחוק, זו הסיבה שבתוכניות הכושר שמוצעות באונליין, תמצאו כמעט תמיד, מנטורית שתוביל אתכם לאורך כל האימון, עם הסברים, הדגמות ודגשים.

בין התוכניות המובילות, מצאנו את תוכנית אונליין הביתית בליווי של מיכל אמדורסקי, שייפ אפ, ומאמנת הכושר שלה מאיה תדהר, התוכנית נבנתה בשיטת 10 הדקות, כך שכל אימון מתוך מאגר האימונים היומיים, אורך כ – 10 דקות בלבד.

כושר אונליין 24/7 זמינות מלאה

היתרון הכי בולט הוא שבתוכניות האונליין תוכלי להתאמן בכל זמן שנוח לך.

אם את מהטיפוסים שמתקשים לישון בלילה, או שאת בכלל טיפוס של בוקר, תוכלי למצוא את חלון הזמן שהכי מתאים לך, כדי ללחוץ על הפליי, ולהקדיש זמן איכות לעצמך ולגופך.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *