מישל טרוני אימונים

למרות שסיים לא מזמן את הצילומים להישרדות VIP 2019, מישל טרוני (34) לא נח לרגע. בין כתיבת תסריטים וסרטונים ויראליים ברשת שהפכו אותו לכוכב יוטיוב יבלתי מעורער, לבין אימוני כושר במכון , טרוני סיים לכבוד שנת 2019 את בניית תכנית אימונים בחדר כושר הייחודית שלו.

לדברי טרוני, תוכנית האימונים שלו בנויה על שגרת אימון נכונה שהוא מנחיל למתאמנים שלו כדרך חיים. תוכנית אימון ארוכה לא מתאימה לכולם: “ברור לי שהיום בעידן האינסטנט אנשים רוצים תוצאות,הכל היום מהיר, שיגרת החיים עמוסה והכל צריך להיות עכשיו, בגלל זה את תכנית האימונים שלי בניתי על מיקוד שהחשיבות היא להביא תוצאות למתאמן כבר אחרי חודשיים-שלושה תוך כדי דגש על קיצור זמן האימון בחצי.”

טרוני שזכה לא פחות משלוש פעמים בתואר מר ישראל סוחב על הזרועות שלו ניסיון רב, ניסיון שאפשר לו לשלב את שגרת החיים העמוסה שלו עם תכנית אימונים שמובילה לתוצאות מהירות ,הוא מסביר שהכל התחיל שחיפש שיטת אימונים קצרה שתאפשר לו להתמיד, להמשיך להתאמן מתוך משמעת עצמית ולהשאיר את גחלת המוטיבציה שלו דולקת.

בניית תוכנית אימונים בחדר כושר

רוב העוקבים שלו בעמוד היוטיוב והאינסטגרם חושבים שיש לו המון זמן פנוי, ככה זה נראה מרחוק הוא מבין אותם. אבל האמת מאחורי הקלעים היא שזו עבודה לכל דבר ,עבודה שדורשת ממנו ומהצוות שלו המון חשיבה מחוץ לקופסא, להישאר רלוונטי והדבר שהכי חשוב לו ,לספק עוקבים שלו תכנים שהם אוהבים ומעלים להם חיוך.

בניית תוכנית אימונים בחדר כושר, זה חשוב ?

אני חי את עולם האימונים יותר ממחצית מהחיים שלי, הייתי מתאמן מקצועי, אימנתי תקופה מאמנים ואני מכיר את סוגי
המתאמנים מתחילים, מתקדמים ומקצועיים. ולכן, אני מבין שמתאמנים בראש ובראשונה צריכים ליווי, עכשיו בינינו לא לכל אחד יש את האפשרות לעבוד עם מאמן אישי ולשלם לכל אימון 180-300 ש”ח.

מהסיבה הזאת, בעידן שלנו שבו הכל כל כך נגיש, אתה יכול להביא את הניסיון שלך לכל מתאמן באונליין, ללוות ולדאוג שהמתאמן מיישם שגרת אימונים יעילה שתביא אותו לתוצאות מהירות במינימום זמן וכל זה גם מבלי למשכן כליה [הוא
מצחקק]

כמה עולה תכנית אימונים כזו ?

מלכתחילה היה חשוב לי לתת את התכנית במחיר חד פעמי, עלות תכנית כזו מוערכת בסכום קרוב ל-1000 שקלים. ולמרות השווי המוערך של התכנית , זה לא המחיר שאני דורש וזאת משום שיש לי מטרה להנגיש את התכנית לכל מי שרציני ומחפש פתרון.

ולכן החלטתי לתת ל-100 הנרשמים הראשונים [שרוצים להתחיל להתאמן ברצינות ] לאחרשסיימתי את  בניית תוכנית אימונים בחדר כושר המקסימלית את התכנית כולה במחיר של 297 ש”ח בתשלום חד פעמי ולקוות שאנשים שיושבים על הגדר ואומרים שמחר אני מתחיל להתאמן יקפצו על ההזדמנות ויתנו לעצמם את המתנה שאני חושב שהכי טובה, הדאגה לעצמך, שמירה על הבריאות שלך בשביל הגוף והנשמה.

למי התכנית שלך מתאימה?

התכנית שלי מתאימה לכולם, החל ממתחילים שרוצים להיכנס לזירת האימונים ולהתאמן מנקודת פתיחה טובה וגם
למתקדמים שכבר מתאמנים ורוצים לנצל את הנתונים הפיזיים לרמת מקסימום, לשפר את היעילות של האימון שלהם
ולראות תוצאות בצורה מואצת.

על איזה דגש תכנית האימונים שלך שמה את הפוקוס?

חיטוב הגוף בצורה אופטימלית, הגדלת מסת השריר בצורה מואצת וצמצום זמן האימון בחצי. שמתי לב שמתאמנים
שמקדישים את הפוקוס על זמן בכל אימון ולא על יעילות בדרך כלל מרגישים מתוסכלים משגרת האימון שלהם והם עלולים להתייאש בדרך, מה שמפחית את הסיכוי שלהם לפתח את שלושת התכונות הכי קריטיות בתהליך :התמדה, משמעת עצמית ושמירה על מוטיבציה לטווח ארוך.

לסיכום
עולם האימונים והכושר חשוב לנו יותר ויותר , מתאמנים רבים רוצים להרגיש שהזמן שהם מקריבים הוא לא לשווא כך שהסוד הוא ליישם לעצמך תכנית אימונים, שמביאה תוצאות אופטימליות . אנו מקווים שיש פה מהפכה של ממש ורק הזמן יגיד, אבל זה בהחלט נשמע מבטיח.

ואם מעניין אתכם לקרוא עוד תוכנית האימונים של מישל גורו בתחום האימונים וחיטוב הגוף מוזמנים להיכנס כאן

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *