מיכל אמדורסקי זוכרת את הרגע שבו נולד המיזם שלה. זה קרה כמה שבועות לאחר הלידה, הגוף שהשתנה, חוסר הזמן והשהייה הממושכת בבית, הביאו איתם תסכול רב. עם תינוקת שתלויה בה 24/7, חדר כושר לא היווה שום אופציה.הום סטודיו

בנקודה הזאת, נולד הום סטודיו, המיזם האינטרנטי החדש שלה שהוקם על מנת לספק לכל אישה, פתרון חיטוב שינצח את בעיית הזמן והעומס בשיגרה ויאפשר לכל אחת, להרגיש טוב עם הגוף שלה.

אמדורסקי אף פעם לא הייתה חסידה של דיאטות: ״אני לא מאמינה בדיאטות כפתרון ארוך טווח. כשעליתי דרסטית במשקל, אני זוכרת טוב מאוד את הקושי להתמיד בתפריט דל ובאוכל חסר טעם.”

הום סטודיו – הפתרון שיאפשר לכל אישה לקבל את הגוף שהיא רוצה…

היה חשוב לה לפתור את הבעיה השמפריעה לכל אישה בצורה כמעט פרטנית. ולכן, בהום סטודיו תוכלו למצוא מגוון אימונים שעובדים על אזורי חיטוב שונים : אימון לכל אזורי הגוף, אימון ממוקד לבטן, אימון ממוקד לישבן – ירכיים ואפילו אימון קליל למבוגרות או לנשים שמחפשות להתחיל מאימון קליל ולהתקדם בקצב שלהן.

מגוון התכניות של מיכל, מותאם לשגרת החיים של נשים רבות, כאשר כל אימון ואימון בתכניות השונות, אורך רק 10 דקות וניתן לביצוע מכל מקום וזמן שנוח לכן. בכל תכנית כזו, תוכלו למצוא מגוון אימונים מסודרים עם הנחיות מפורטות בליווי וירטואלי של מיכל לכל יום.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *