ג'קי אזולאי

יכול להיות שגם אתם נמנים בין האנשים שהיו רוצים להתפתח וללמוד איך לשדרג את האוכל שאתם מכינים בבית, לשפר את הטעמים, ולקחת צעד אחד קדימה, את היכולות והאהבה שלכם למטבח, וללמוד איך לפנק את האהובים שלכם ולקבל מהם ים של מחמאות מלטפות אגו.

ובמיוחד שמדובר על העשרה בזמן הפנוי שלכם , בעזרת לימוד ביתי כזה שלא מצריך לפנות זמן, להיתקע בפקקים או להשקיע את מיטב כספכם בסדנאות בישול פרונטליות.

זה לא משנה אם הדבר היחיד שאתם יודעים להכין הוא חביתה או שאתם חובבי הבישול הביתי, מהסיבה שבישול הוא תחום שתמיד אפשר ללמוד ולשפר, ובמיוחד שמדובר בשפית ג’קי אזולאי, המתמודדת האהובה מהעיר בית שמש.

אזולאי פרצה  בסערה עם מנת הדג המרוקאי שלה והמשיכה להפתיע עם מנות שהיממו את השופטים, פרק אחרי פרק בתכנית הבישול האהובה עלינו מאסטר שף. וממשיכה להפתיע אותנו עם קורס האונליין החדש שלה שילמד אתכם איך לבשל אוכל ביתי ברמה גבוהה ולקבל המון מחמאות מהאנשים שהכי הקרובים לכם וכל זה, מבלי שתצאו מהבית.

ג’קי, כל אחד יכול ללמוד איך לבשל אוכל ביתי ?

“בוודאי, ראיתי בסדנאות פרונטליות שיצא לי לעשות אנשים שמבשלים בכל הרמות. וגם אנשים שלא יצא להם לבשל מעולם, מגיעים לסדנאות בשאיפה לקבל כיוון ושמשהו יראה להם מאיפה מתחילים. ההתקדמות היא מהירה מאוד, ברגע שמעבירים את הכל בצורה פשוטה וקלילה…”

ואם אני יודעת לבשל, האם הקורס יתרום לי?

“תראי, אני מבשלת מגיל ממש קטן, ובכל זאת אני תמיד לומדת משהו חדש. אני מאמינה שהניסיון שלי במטבח, הניסיונות שלי בתור ילדה והאהבה שלי לאוכל, הם כולם ללא יוצא דופן, גרמו לי לקבל הכרה מיודעי דבר (אני מדברת כמובן, על השופטים של מאסטר שף). אז אני חושבת שיש לי כמובן, מה לתרום ברמת הידע שלי לבשלן הממוצע.

איזה מנות את מלמדת בקורס?

” וואו את לא מבינה, יש הכל מהכל. מנות לשבת, מנות ליום יום, מנות להגשה לאורחים. יש קטגוריות של מנות עוף, בשר, תוספות, דגים. בכל אופני ההכנה: בישול, טיגון, תנור. היה לי חשוב לאפשר מגוון ולהראות את כל טכניקות הבישול וההכנה.

איך הידע בקורס מועבר ?

“הכנתי 30 שיעורים מפורטים, ברמה של הסברים שמלמדים הכל צעד אחרי צעד, כל השיעורים בקורס שלי פתוחים למי שמצטרף, ויש אליהם גישה לשנה שלמה. החלק הטוב, הוא שהתלמיד יכול לצפות בכל שיעור כמה פעמים שהוא רוצה, ומתי שנוח לו.

ג’קי יש המון תוכניות בישול במה זה שונה?

“וואו הבדל של שמיים וארץ, תראי זה לא סוד שבתוכניות בישול אין אותנטיות הרי צריך לפרסם מוצרים, אז המתכונים בהכרח משתנים והם ממש לא דומים למתכונים מבית אמא שלי, שאני מכינה בבית לילדים ולמשפחה. פה התלמידים שלי, רואים צעד אחרי צעד, במדויק איך לבשל אוכל אותנטי וטעים. יש 0 פרסומות בקורס הבישול שלי.

ג’קי איך אפשר להצטרף לקורס הבישול שלך ?

“אפשר להצטרף לקורס שלי בלינק הזה, אחרי ביצוע התשלום, מקבלים פרטי גישה מיידית למערכת הקורס הייעודית שלי.”

למה הקורס בעלות כל כך נמוכה?

” לי היה נורא חשוב להגיע למטבח של כמה שיותר אנשים, עם האוכל שלי. ומהסיבה הזאת, החלטתי בסוף כן להנגיש את המחיר, כדי שלכל אדם שרוצה לשפר את יכולות הבישול שלו וללמוד דברים חדשים, תהייה את היכולת הכלכלית.

ועל המחיר הזה, החלטתי לתת עוד 40% הנחה לזמן מוגבל, ולמהירי ההחלטה בלבד”.

 

תוכן פרסומי | מדיניות פרטיות

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *