הום סטודיו

מלכות הכושר האמיתיות הן נשים שמוצאות את הדרך לגוף החטוב, גם בתקופות שנראה שאין מוצא.

אין ספק ששנת 2020, מכתיבה את החוקים מחדש, חדרי הכושר נסגרים ונפתחים, שוב ושוב, ממש כמו יתר העסקים במדינה, ונדמה כמעט, שאין מנוס מהעלייה במשקל ומציאת פתרון בתחום הכושר נראה כבלתי אפשרי.

הפגישות העסקיות עוברות למתכונת זום, הבית הופך למיני סטודיו ואפילו המחסן בבתים רבים משתדרג לפינת עבודה עם עמדת מחשב ומנורת שולחן מאיקאה.

וכך גם אימוני הכושר המסורתיים מגיעים עד אלינו לסלון הביתי כשהם עושים טרנפורמציה לתוכניות כושר דיגיטליות, קצרות, יעילות וסופר אפקטיביות, שגורמות לנו להטיל ספק בפתרונות המסורתיים.

הן הרבה יותר נוחות, הן לא מצריכות מאיתנו לצאת מהבית, הן חוסכות את הפקקים ומאפשרות לנו לעשות אימון טוב ואפילו להתמיד.

מלכות הכושר

מלכות הכושר הדיגיטליות האמיתיות

מאפשרות לנו לאמץ את נפלאות הטכנולוגיה ולהנות מכל היתרונות.

ולכבוד זה , קבלו הטבה מיוחדת לתכנית אימונים אחת, מיוחדת במינה, שהושקעה בה המון מחשבה תוך כדי בחירת השילובים הכי נכונים, שהופכים כל אימון ליעיל , אפקטיבי והכי חשוב קצר.

שייפאפ , תוכנית אימונים בשיטת 10 הדקות היא הבחירה המושלמת לערכת חיטוב שהיא ללא ספק על גדר ה – “must have”.

השיטה המיוחדת נבנתה על ידי מאיה תדהר מאמנת כושר עם המון ניסיון וידע, בשיתוף פעולה עם לא אחרת ממיכל אמדורסקי , רקדנית ידועה שקופה בנוי היטב, כך שאם למיכל זה עובד , אנחנו סבורים ובטוחים שמדובר באימון של 10 דקות שנותן “עבודה”.

המתאמנות של שייפאפ מקבלות גישה לשנה שלמה למאגר האימונים של התכנית, עם שלוש רמות קושי משתנות.

יחד עם מיכל, הן מבצעות את התרגילים כך שזה ממש מרגיש, נראה ונשמע כאילו אתן באימון אחד על אחד עם מיכל אמדורסקי , בסלון הביתי שלכן.

הגישה לתכנית מאוד נוחה, היא מותאמת לכל מכשיר חכם, מה שאומר שאתן תוכלו לצפות בשיעורי האימון מהמחשב הנייד, מהסמרטפון , מהטבלט או מהטלוויזיה החכמה שלכן.