סדרות טורקיות

סדרות טורקיות מגיעות במגוון ז’אנרים כולל רומנטיקה, דרמה, קומדיה, היסטורית ועוד. לעתים קרובות הם מספרים סיפורים המתרחשים בטורקיה ומציגים דמויות מהמדינה. סדרות אלה חוקרות לעתים קרובות נושאים של משפחה, חברות, אהבה ונאמנות. רבות מהן כוללות גם קצת מסתורין, מתח ותככים. בנוסף להיותן מבדרות ומרתקות, סדרות טורקיות יכולות גם להציע לצופים הצצה לתרבות ולמנהגי טורקיה. לפניכם רשימה של סדרות טורקיות מומלצות שהקוראים שלנו פשוט לא יכלו להישאר אדישים אליהם.

סדרות טורקיות

סדרות טורקיות בנטפליקס

לנטפליקס יש כמה מהסדרות הטורקיות הטובות ביותר. כמה מהסדרות הטורקיות הפופולריות ביותר בנטפליקס כוללות:

המגן האחרון: סדרה עמוסת אקשן זו עוקבת אחר האקאן, בחור צעיר שחייב להגן על איסטנבול מפני רוע קדום. הוא מלא באקשן והרפתקאות.

 

 

אהבה 101: הסדרה המתוקה והרומנטית הזו עוקבת אחר קבוצה של תלמידי תיכון כשהם מנווטים את דרכם באהבה בגיל ההתבגרות. הסדרה מלאה ברגש וחוש והומור, ומתמודדת גם עם כמה נושאים חשובים כמו בריונות ודינמיקה משפחתית.

המתנה: זוהי סדרת דרמה מרגשת על משפחה שחייה משתנים כשהיא מקבלת ירושה בלתי צפויה. היא מלאה במסתורין ומתח וחוקרת את הצד האפל של עושר וכוח.

 

 

עליית האימפריות: עות’מאנית: סדרת דרמה היסטורית זו עוקבת אחר עלייתה של האימפריה העות’מאנית ומנהיגה, הסולטן מהמד השני. מלאה בקרבות אינטנסיביים ותככים פוליטיים ובטוח ישאיר את הצופים על קצה הכיסאות.

 

הסוף: מותחן מסתורי זה עוקב אחר קבוצת חברים כשהם מנסים לחשוף את האמת מאחורי מוות מסתורי ומתח.

 

 

מועדון הלילה The Club

מטילדה היא אסירה לשעבר שעובדת במועדון לילה באיסטנבול באמצע שנות ה-50.

מטילדה מנסה בכל כוחה לשקם את הקשר עם הבת שנמנע ממנה לגדל. מוזמנים לצפות כאן בסרטון הטריילר.

מועדון הלילה (בטורקיתKulüp) היא סדרת דרמה תקופתית טורקית בבימוים של סרן יוג’ה (Seren Yüce) וזיינפ גוניי טאן (Zeynep Günay Tan). הסדרה הועלתה לשידור בנטפליקס ב-5 בנובמבר 2021. 

סדרות הטלוויזיה הטורקיות או הדרמות הטורקיות הן מאוד פופולריות וצוברות עוקבים עצומים מכל רחבי העולם. סדרות הטלוויזיה הללו משמשות מקור נהדר לבידור וידע עבור מיליוני אנשים ברחבי העולם.

 

10 סדרות טורקיות נוספות

1. Diriliş: Ertuğrul (עלייה: Ertugrul): סדרת הרפתקאות אפית זו מספרת את סיפורו של Ertugrul, אביו של אוסמאן הראשון, מייסד האימפריה העות’מאנית. הסדרה מתארת את המאבקים, הניצחונות והתבוסות של Ertuğrul הגיבור והשבט שלו נגד האימפריה הביזנטית.

2. Feriha: Feriha היא דרמה טורקית קלאסית המספרת את סיפורה של פריחה ילמז, ילדה ממשפחה ממעמד הביניים באיסטנבול שמנסה לעשות את זה בגדול בחיים על ידי שימוש ביופיה ובקסמה.

3. Muhteşem Yüzyıl (המאה המפוארת): המופע הוא דרמה היסטורית המתארת את עלייתו ונפילתו של סולימאן המפואר ושלטונו באימפריה העות’מאנית.

4. Yüz Yılın Aşkı (אהבתה של מאה שנים): הדרמה הרומנטית הזו עוקבת אחר סיפור האהבה בין אופה אמן לכוכב קולנוע טורקי.

5. קארה סבדה (אהבה אינסופית): הרומן של זוג צעיר, למרות כל הסיכויים, פורח בנסיבות קשות.

6. אזל: מותחן פסיכולוגי זה עוקב אחר סיפורו של בחור צעיר שהואשם כוזב בפשע ובעקבותיו את נקמתו באחראים.

7. Aşk-ı Memnu (אהבה אסורה): דרמה רומנטית זו עוקבת אחר סיפור אהבה אסורה בין בתו של אלמן לאחיה החורג.

8. Leyla ile Mecnun: הדרמה הקומית הסוריאליסטית הזו עוקבת אחר שתי חברות, ליילה ומקנון, שמאוהבות בטירוף אבל האהבה שלהן לעולם לא מוחזרת, בגלל מציאות החיים השונות.

9. איסטנבולו ג’לין (כלה מאיסטנבול): הדרמה הרומנטית הזו סובבת סביב שני אנשים מרקעים שונים והמסע שלהם יחד.

10. Bir Zamanlar Çukurova (Once Upon A Time In Çukurova): סדרה דרמטית זו עוקבת אחר משפחה גאה והמאבקים שלה נגד הנורמות הטורקיות המסורתיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *