השתלות שיער טורקיה מחירים

השתלות שיער מהוות פתרון ארוך טווח לבעיה שהרבה אנשים סובלים ממנה, נשים וגברים כאחד. אולם בעיקר גברים סובלים מהתופעה העגומה והמטרידה אשר גורמת לשינויים מרחיקי לכת במראה החיצוני שלהם. תופעת הנשירה מובילה בהדרגתיות להתקרחות , וככל שהגיל עולה היא מחמירה. גורמים נוספים לנשירת שיער כוללות סיבות גנטיות, מצבים נפשיים ותזונה לקויה. לשמחתנו, ישנם פתרונות לא מעטים בשוק.

במאמר זה נעמיק בהיבטים השונים של השתלות שיער, לרבות היתרונות שלהן, הפרוצדורה, הבטיחות, העלות והמגמה הגוברת של השתלות שיער בטורקיה. יתר על כן, נדון בשיקולים הספציפיים לנשים העוברות השתלת שיער.

השתלות שיער
Image by Freepik

שיטות של השתלות שיער

השתלות שיער הן למעשה דרך לשחזור השיער שאבד עקב גנטיקה, תזונה לקויה, מצב נפשי וכדומה. כאשר הרעיון הבסיסי הוא לשקם את השיער שאבד תוך שמירה על המראה הטבעי שלו.

ישנן שתי שיטות נפוצות להשתלת שיער: והן נקראות FUT ו-FUE.

שיטת FUT

ראשי תיבות FUT (Follicular Unit Transplantation), התהליך מתבצע באופן כזה שנלקחות קבוצות שיער מאזור העורף בצוואר שמועברות לאזורי ההקרחה. התהליך יכול להשאיר צלקת ולכן כבר לא נפוץ להשתמש בשיטה הזו.

שיטת FUE

FUE (Follicular Unit Extraction) היא השיטה המתקדמת יותר להשתלת שיער. שיטה זו לא מערבת כאב ואינה משאירה לפציינט צלקות או סימנים על העור.

לצורך תהליך ההשתלה, לוקחים זקיקי שיער מחלקים עמידים בגוף, כמו אזור העורף והצוואר ואפילו מהאוזניים. בתהליך ההוצאה נשלפים זקיקי שיער הנקראים שתלים בעזרת מנועים בגודל 0.7-0.9 מיקרון. ואותם מכניסים לתמיסה.

לאחר השתלת השיער מניחים את התחבושת, ויש לשהות איתה 24 שעות. לא ניתן לחפוף את השיער במשך שלושה – ארבעה ימים. לאחר תהליך ההשתלה אמורים להופיע סימנים אדומים וגלדים קטנים  באזור ההשתלה, שאחרי שבוע – שבוע וחצי ייעלמו לגמרי.

השתלות שיער בטורקיה
Image by Freepik

סוגי קרחות

  1. קרחת גברית טיפוסית היא השכיחה, קרוב ל-40% מהגברים יסבלו ממנה. בסוג זה נשירת השיער תתחיל בפדחת (ובאזור הכיפה) עד לחיבור בין השתיים. נהוג לדרג את ההתקרחות על פי סולם נורווד.
  2. התקרחות צלקתית – מדובר באזור קרחתי ברקפת הנוצר בעקבות מחלה או פגיעה חיצונית כמו כוויה או חבלה.
  3. התקרחות נשית טיפוסית אצל גברים – בסוג זה תהליך ההתקרחות שונה מזו הטיפוסית ומתחיל מאחורי הפדחת (פוני/קו השיער הקדמי).

השתלות שיער בטורקיה

השתלות שיער בעיר איסטנבול הפכו לבחירה מעולה מכמה סיבות עיקריות:

  • איכות ההשתלה
  • טכניקת היישום
  • מחירים סבירים
  • הזדמנות לנפוש

בהשוואה למדינות המערביות בטורקיה עלויות התפעול נמוכות יותר. בטורקיה יש מספר מרפאות גדול של השתלות שיער, לכן התחרות הקיימת במדינה גבוהה, מה שגורם להורדת מחירים.

השתלות שיער טורקיה מחירים
Image by Freepik

השתלות שיער בטורקיה מחירים

מחירי השירות משתנים בין מרפאה למרפאה ותלויים במספר זקיקי השיער המושתלים בראשו של המטופל.

המחיר של השתלת שיער של 3000 זקיקי שיער בטורקיה עשוי לנוע בין 1,500 ל-5,000 דולר.
השתלת שיער של 6000 זקיקי שיער בטורקיה עשוי לנוע בין 4,000 ל-12,000 דולר או יותר.

כמובן שאלו טווחים שעלולים להשתנות ממרפאה למרפאה ומעת לעת, לכן יש לבדוק במרפאות.

מרפאות מומלצות להשתלות שיער בטורקיה

1. סמייל הייר קליניק Smile Hair Clinic
מרפאה זו מספקת לא רק את הליכי הפעולה הרפואיים הטובים ביותר אלא גם חווית אירוח מדהימה. אנשי המקצוע כאן משתמשים בטכניקת השתלת ספיר FUE, מה שמבטיח סטנדרטים גבוהים של השתלת שיער, פחות כאבים ומחיר בטווח  2500-8500 דולר עבור השתלת שיער של כ- 6000 השתלת שיער.
לאתר של החברה

2. ד”ר Serkan Aygin
השתלת שיער במרפאת השתלת שיער של ד”ר סרקן אייגין עולה כ-1600-3600 דולר ל-4000 השתלות. ד”ר סרקן נחשב לאחד מהמטפלים הטובים ביותר בטורקיה, עם ניסיון רב ומוניטין.
לאתר של החברה

3. ד”ר לוונט אקאר
ד”ר לוונט אקר מתמקד בלספק למטופלים את שיקום השיער הטוב והיעיל ביותר עם טכניקות מתקדמות וגישות לא פולשניות. העלויות להשתלות שיער ינועו בין כ-2000-3500 יורו.

4. מרכז רפואי כירורגי ASMED.
המרכז הרפואי הכירורגי של ASMED משתמש בהשתלת שיער FUE.

5. קליניקנה
מרפאה אמינה ואיכותית. המחיר עבור הליך טיפול שיער בטכניקת FUE יעלה כ-2500$.

השתלות שיער בארץ

ככל שטכנולוגיית השתלת השיער גדלה ומתפתחת, כך גם מספר הקליניקות המבצעות השתלות שיער בישראל הולך וגדל. יתרונות הזמינות, השפה וההיעדרות הממושכת הופכות את הבחירה בישראל לנוחה יותר. אך עם כל הנוחות, יש לבדוק גם את עניין המחירים והמקצועיות של המרפאות בישראל.

לבחור מרפאה שמתמחה בהשתלות שיער 

יש להבין את החשיבות של הניסיון והמומחה כשאתם בוחרים רופא להשתלת שיער, שימו לב שהרופא והמרפאה שבחרתם לא מספקת מגוון גדול של שירותים נוספים, כמו שירותי אסתטיקה, הסרת קעקועים או שלל טיפולים אחרים. המיקוד חשוב מפני שהוא משקף את הניסיון והאיכות של נותן השירות.

הכשרה

יש לוודא מהי ההכשרה של הרופא שבחרתם, איפה הוא עשה את ההתמחות שלו, האם למד מרופאים גדולים עם שם ומוניטין או לא. כמה זמן יש לו ניסיון, ביצוע פשוט בגוגל יכול לספק לכם את התשובות לשאלות שלכם, כמו כן, תוכלו לחפש המלצות אמתיות ממטופלים שעברו אצלו את התהליך.

6 דברים לקחת בחשבון לפני השתלת שיער

  • יש להימנע מאלכוהול לפני ההליך
  • יש להימנע מעישון לפני התהליך
  • תרופות נוגדות קרישה יופסקו בפיקוח רופא
  • מחלות או מצבים רפואים שונים
  • משקאות המכילים קפאין
  • נהיגה לאחר ההשתלה

לסיכום:

השתלות שיער חוללו מהפכה בתחום שיקום השיער, והעניקו מענה אמין וקבוע לאנשים הסובלים מנשירת שיער. עם תוצאות המראה הטבעי והמחיר הנוח שלהם, יותר אנשים פונים להשתלות שיער כדי לשקם את שיערם ולהחזיר את הביטחון שלהם. בין אם בטורקיה ובין אם במקום אחר, חיוני לחקור ביסודיות מרפאות ולעקוב אחר הטיפול לאחר ההשתלה כדי להבטיח תוצאות מיטביות. גם נשים יכולות להפיק תועלת מהשתלות שיער, עם גישות מותאמות למענה לצרכיהן הייחודיים. אימוץ ההליך החדשני הזה יכול לסלול את הדרך לשינוי חיובי בחייהם של אלה הנאבקים בנשירת שיער.