אינטרנטכללי

כתבות ממומנות – כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול

כיצד מצליחים משווקים להגיע לכלכך הרבה אנשים/לקוחות/עסקים, בשעה שעסקים נאבקים כדי להביא את הלקוח הבא. בעל עסק, אל תפספס את הידע הזה.




מכירים את המצב הזה שאתם פותחים עסק ומנסים להביא לקוחות, מפה לאוזן, חלוקת פליירים בתיבת דואר, שלטי חוצות. בעיקר עצמאים כל הזמן נאבקים למצוא את הלקוח הבא וחייבים כל הזמן להמציא את עצמם ולחדש. בעל עסק, הגיע הזמן שתתקדם ל 2020 שיטות דיגיטליות מאפשרות לך להגיע כמעט לכל מקום בעולם ובאמצעות האינטרנט הכל אפשרי.

אז קיימות כמה שיטות להבאת לקוחות לעסק שלך (ואלה רק חלק קטן מאוד):

  1. באמצעות דיוור ורשימות מיילים של לקוחות קיימים וכל לקוח חדש שרוכש אצלך עליך לדאוג שיכנס לרשימת התפוצה בה תוכל להציע לו מוצרים נוספים שיש לך.
  2. פנייה לבעלי מוצרים דומים שיש להם מוצרים משלימים ורשימות שלהם וביצוע או פרסום של המוצר שלך אצלהם בתשלום או החלפת דיוורים אתה תפרסם לרשימת המיילים שלך את המוצר שלהם והם יפרסמו לרשימה שלהם את המוצר שלך. מצב של win-win לכולם. (כמובן בהנחה שהמוצרים לא מתחרים אלא משלימים)
  3. בנית אתר לעסק וקידומו במנועי החיפוס של גוגל כך שכל מי שמחפש את "מילות המפתח" אותן אתה משייך למוצר או שירות שלך יראה אותך בעמוד הראשון של גוגל יקליק ויכנס לאתר שלך.
  4. כתבות ממומנות – הדרך שלך להגיע למאות אלפי לקוחות בבת אחת ולהציע להם את מוצריך/שירותיך. על זה נרחיב בכתבה זאת.

מה כתבה ממומנת – כתבה מקצועית שנותנת ערך ומידע ללקוחות בתחום מסויים שלרוב זהו תחום ה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker