עינב מלכה קוסמטיקאית

כבר מעל עשר שנים שעינב מלכה נחשבת לשם החם ביותר בתעשיית הקוסמטיקה ומאחוריה שנים של עבודה עם הסלבס הכי חמים בביצה, בינם אפשר למצוא את: מיכל אמדורסקי, אקי אבני, בן זיני, זהבה בן, קסניה טרנטול, אוולין הגואל ועוד רבים שלא מוותרים על שיגרת הטיפול אצלה. שגרת הטיפול של מלכה דוגלת בשילוב של החדרת ויטמנים, פפטידים, וקולגן לצד המכשור הכי מתקדם שיש לעולם להציע.

 

מלכה מספרת כי הגיעה לעסוק בתחום לפני שתיים עשרה שנים עקב חוויה אישית קשה שעברה בעצמה עם עור הפנים שלה: “הגעתי לתחום בתור בחורה צעירה ומיואשת שכבר כמעט והרימה ידיים, כל החיים סבלתי מעור פנים מחריד- אקנה שלא מפסיק לצאת ועור שמן נורא! אפשר לומר שאיכשהו כל החיים התעסקתי באיך לטפל בעור שלי ואילו משחות וקרמים להתאים לו – עד שיום אחד אמרתי לעצמי: למה שאני לא אלך ואלמד את התחום? ומאז הכל היסטוריה, פתחתי את העסק היקר שלי ואין מאושרת ומסופקת ממני היום”.

עינב מלכה
עינב מלכה עם המטופלת מיכל אמדורסקי

עוד טיפולים שתוכלו למצוא בקליניקה של מלכה הם: טיפולי פנים – התאמת טיפול ואבחון על פי כל סוג עור, טיפול באקנה ופוסט אקנה – התאמת מוצרים מוקפדת,  חידוש מרקם העור, אנטי אייג’ינג והבהרה. טיפולים בעור שמן בדגש על נקבוביות פעורות ובנוסף, טשטוש והעלמת סימני מתיחה והידוק עור הפנים והגוף.

 

שאלנו את עינב מה הטיפ שלה לטיפוח יום יומי?

אני חושבת שהכי חשוב זה באמת לנקות את הפנים לפני השינה, העור סופג המון לכלוך במהלך היום ואסור ללכת לישון איתו. מלבד זה, אני ממליצה ללכת לקוסמטיקאית מומחית שתאבחן את סוג העור שלכם ותתאים לו מוצרים – חשוב לזכור שלא כל מוצר מתאים לכל עור ומטיב איתו.

קצב החיים המסחרר והדינמי שלנו גם הוא גורם לעור לאבד את הלחות שלו – ככה שמומלץ לאורך היום לשתות לפחות שמונה כוסות מים, לא להעמיס על עצמנו בסטרס ולהקפיד להגיע לטיפולי החדרה של ויטמינים, חומרי הבהרה ומכשור רפואי אחת לכמה חודשים לפחות. לגבי הטיפול בעור בלילה, אני ממליצה בלילה על שימוש חוזר בפילינג משום שלאורך הלילה יש הגברה מואצת של החלפת תאים וזה זמן מצוין עבור העור שלנו לספוח בצורה מושלמת קרמים וחומרים פעילים מהפילינג.

אוקיי הבנו.. ואיך עובד הטיפול בפרקשיונל לייזר rf ?

הטיפול עובד על גלים בטווח תדרי רדיו המוחדרים לעור ע״י דקירות מחטים שפוצעים ומחממים את השכבה התחתונה של העור (בטמפרטורה של 42 מעלות)  וגורמת לייצור של סיבי קולגן ואלסטין. ייצור הסיבים גורם להחלקת קמטים ולחידוד קו הלסת. בין היתר הטיפול סוגר נקבוביות פעורות, מטפל באקנה ופיגמנטציה ויוצר עור זוהר יותר. אני ממליצה על בין 4-6 טיפולים.

אם הגעתם כבר עד כאן – אל תתנו לכל השמות של הסלבס והמכשור המתקדם להבהיל אתכם! אז נכון, מלכה ידועה כקוסמטיקאית של המון שמות חמים ומחזיקה אצלה את המכשור המתקדם בעולם > אך המחירים בקליניקה של עינב הם בהחלט נגישים ולא מוגזמים כפי שאפשר למצוא בקליניקות אחרות – טווח המחירים המוצע: החל מ 450-1500 שקלים לטיפול וחשוב מזה יחס אישי, מפנק ומקצועי מובטח.

לקביעת תור טלפוני עם עינב מלכה חייגו 0526892323

אולי יעניין אותך תוכנית אימונים ביתית לחיטוב 

One thought on “איך הפכה עינב מלכה לקוסמטיקאית של הסלבס?”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *