סרטים לילדים

סרטי ילדים מקוטלגים תחת סרטי משפחה, הם חלק בלתי נפרד מחווית הילדות ונועדו בדרך כלל להיות מבדרים אך חינוכיים, קיימים כבר שנים וממשיכים להיות אהובים על מבוגרים וילדים כאחד. סרטי ילדים נועדו לעורר את התפתחות המוח של הילד ולעודד את הצמיחה של הילד בעזרת קווי עלילה מפותחים, דמויות חביבות ושיעורים על החיים. כאשר לרוב הם יתמקדו  בצמיחה, חקר ולמידה.

סרטים לילדים
סרטים לילדים

אולפני וולט דיסני נחשבים למובילים ביצירת סרטי ילדים, ואין ספק שחלק מהסרטים הפכו לקלאסיקות שיישארו איתנו לנצח ויעברו מדור אל דור.

10 סרטים לילדים בקולנוע – השווים ביותר!

אלמנטלי

מבית וולט דיסני ופיקסאר, סרט מקורי וחדשני שקורה בעיר אלמנטל סיטי, מקום בו אש, מים, אדמה ואוויר מתגוררים זה לצד זה. בסיפור נכיר את אש-לי, אישה צעירה קשוחה, זריזת מחשבה ופלפלית במיוחד, החברות שלה עם הבחור הבכיין וייד מאתגרת את האמונות שלה לגבי העולם בו הם חיים. בבימויו של פיטר סון (“הדינוזאור הטוב”, “מעונן חלקית” סרט קצר), בהפקתה של דניס ריים (“הדינוזאור הטוב”, “מכוניות 2”)בדקו האם הסרט אלמנטלי בטוח לילדים

בת הים הקטנה

מביא את הסיפור האהוב והבלתי נשכח של אריאל, בת הים היפהייפיה והסקרנית הצמאה להרפתקאות על גבי היבשה. אריאל היא בתו של המלך טריטון, הנסיכה עסוקה בלהבין מה יש מעבר לממלכת הים. היא מתחילה במסע גילוי, רק שבאחת מהפעמים שהיא עולה ליבשה היא מכירה נסיך מקסים בשם אריק, ומתאהבת בו עד כלות.רק שאז היא מגלה שיש איסור מוחלט על בנות הים לדבר ולבלות עם יצורי האדמה, למרות האיסור היא מרגישה צורך לפתור את הקונפליקט ונעזרת באורסולה.

מומיות

סרט העוקב אחר הרפתקאותיהן  של שלוש מומיות מצריות שחיות בעיר סודית תת-קרקעית, במצרים העתיקה. השלישייה כוללת נסיכה, רוכב-מרכבות לשעבר ואחיו הצעיר (ולא נשכח את תנין המחמד שלהם). הארכיאולוג השאפתן לורד קארנבי גונב את טבעת המלוכה ולמומיות אין ברירה אלא לרדוף אחרי הטבעת עד ללונדון של ימינו במסע מטורף ומצחיק.

רובוטריקים עליית החיות

הסרט חושף גזע חדש של רובוטריקים בשם “מקסימלס”- במקום להפוך לרכבים כמו בשאר הסרטים בסדרה, הם הופכים לחיות. המקסימלס מגיעים אלינו ישר מסדרת התלת מימד הותיקה “Beasts wars” חוויה ויזואלית צבעונית ומרתקת עם ביצוע מרחיק לכת. כל דמות בצוות של מקסימלס ורובוטריקים מקבלת את הרגע שלה, גם אם הוא לא גדול במיוחד, ואנחנו נהנים ממגוון היכולות שכל דמות יכולה להביא לקרבות הרבים שמתרחשים בסרט – בין אם זה האקרובטיות הקלילה או המסביות האימתנית של ריינוקס (דייוויד סובולוב).

עולם מוזר

Strange World הוא סרט הרפתקאות מדע בדיוני אמריקאי משנת 2022 שהופק על ידי אולפני האנימציה של וולט דיסני. בסרט מככבים הקולות של ג’ייק ג’ילנהול, דניס קווייד, ג’בוקי יאנג-וויט, גבריאל יוניון ולוסי ליו. הסרט עוקב אחר משפחה אגדית של חוקרים, הקליידס (ג’ילנהול, קווייד, יאנג-ווייט ויוניון), שחייבים לשים בצד את המחלוקות ביניהם כשהם יוצאים למסע אל ארץ תת-קרקעית מסתורית המאוכלסת בצורות חיים סוריאליסטיות, כדי להציל צמח פלא פנדו שהוא מקור האנרגיה של החברה שלהם.

קינג

מה אם פתאום היה מופיע בכניסה לבית שלכם גור אריות מתוק? כי זו בדיוק הסיטואציה שקרתה לזוג אחים שמגלים לפתע בביתם גור אריות שברח משדה התעופה. עכשיו, כשכל העולם מחפש אותו, מה יעשו איתו צמד האחים ומי יעזור להם בדרך?

האחים סופר מריו: הסרט

מי לא זוכר את המשחק האגדי – ועכשיו, שיתוף פעולה מטורף ראשון בין אילומניישן, המפיקים של הסרט “המיניונים” וחברת משחקי הודיאו נינטנדו: בסרט “האחים סופר מריו” דמותו האהובה של השרברב הכי קפיצי מגיעה הישר למסך הגדול, בסרט אנימציה חדש ונוסטךגי לכל המשפחה.

צבי הנינג’ה: טירוף המוטנטים

צבי הנינג’ה שפעלו בסתר בביובים ומקומות נסתרים מבני האדם, יוצאים לכבוש את ליבם של אזרחי העיר ניו יורק, שם הם מתקבלים כבני נוער רגילים באמצעות מעשי הגבורה שלהם לטובת האנושות. חברתם האנושית, הלא היא אפריל אוניל, עוזרת להם כהרגלה, להילחם מול ארגון פשע מסתורי, אולם במהרה העניינים יוצאים מכלל שליטה כאשר צבא של מוטנטים יוצא להילחם בצבים האהובים.