משאבת חלב

משאבת חלב – כדאי או לא?  גם אם את מתכננת להניק באופן בלעדי, יכול מאוד שתרצי שתהיה לך משאבת חלב בהישג יד.
לעיתים, נסיבות החיים מאלצות אותנו, גם כאימהות מסורות ככל שנהיה, לעשות סידורים, לצאת לעבודה, לחלוק את ההאכלה עם הפרטנר שלנו, או אפילו לשחרר גודש של חלב שהצטבר בשד.

משאבת הנקה
משאבת הנקה לבחור נכון

מציאת משאבת החלב הטובה ביותר, לעומת זאת, יכולה להיות אתגר לפעמים. העלות של משאבת חלב לא זולה, ולכן כדאי להבין מהם הדברים החשובים שצריכים להיות במשאבת חלב טובה.

אם הגעת להחלטה שאת צריכה משאבה טובה, חשוב שתביני שאת צריכה אחת שעונה על הצרכים הספציפיים שלך – מהסיבה הפשוטה שהבחירה של אמא אחת היא לאו דווקא הבחירה הנכונה עבורך.

לאימוני כושר אחרי לידה בלי לצאת מהבית  – תוכנית אימונים ביתית >>>

מה חשוב לשקול שקונים משאבת חלב?

❥ תדירות: חשבי באיזו תדירות את תשאבי. אם את מתכננת לשאוב לפחות כמה פעמים בשבוע, משאבה ידנית לא תהיה הבחירה החכמה, משום שאז לא תהיה לך ברירה להשקיע הרבה זמן ואנרגיה כדי להשתמש בה. במקרה כזה, יכול להיות שיהיה יותר חכם שתשקיעי במשאבה  חשמלית. ואם את מתכננת לשאוב בצורה בלעדית, כדאי להשקיע בדגם משוכלל וטוב.

❥ רעש: בעוד שלא קיימת כמעט משאבת חלב שהיא לגמרי שקטה, עדיין יש משאבות רועשות יותר מאחרות. אם את מתכננת לשאוב במשרד, או בבית קפה, יהיה חכם יותר לבחור במשאבה שקטה.

❥ משקל: אם את תיקחי איתך את המשאבה לעבודה או לכל מקום אחר, חשוב שהמשאבה תהייה קלת משקל, שיהיה לך נוח לשאת אותה ממקום למקום.

❥ מיקום: הגישה לשקע חשמלי היא קריטית בבחירת המשאבה. אם את מתכננת לשאוב ברכב או במקום ציבורי שאין בו תקע חשמלי, כדאי לשקול לקחת דגם שמגיע עם סוללות.

❥ חלקי חילוף: חלקים כמו צינורות ומיכלים רצוי להחליף מדי כמה זמן, כדי שפעולת השאיבה תישאר יעילה. אם את מתכננת לשאוב לעתים קרובות, מציעים לך  לבחור במשאבה פופולרית כדי  שחלקי החילוף יהיו לך זמינים.

סוגים של משאבת הנקה :

❇️ חשמליות: דגמים אלו מתחברים לשקע בקיר והם בדרך כלל משאבות החלב החזקות והיעילות ביותר שתוכלו לקנות. קיימת משאבה דו צדדית כפולה, שמוציאה חלב משני השדיים בו זמנית, או בדגם חד צדדי, דגם זה עובד בצורה כזו שאת לא יכולה לשאוב במקביל, לכן כדי לשאוב חלב בצורה מספקת, את תצטרכי להקדיש לכך יותר זמן ( פי שתיים זמן).

❇️ על סוללה: משאבות המופעלות באמצעות סוללה וללא חשמל. ישנן גם משאבות חלב אלחוטיות המאפשרות שאיבה ללא ידיים לחלוטין. משאבות המופעלות על סוללות נוטות להיות קטנות וניידות יותר ממשאבות חשמליות, והן אידיאליות לנסיעות ברכב.

❇️ ידניות: משאבות ידניות מופעלות ביד, המחייבות את האם ללחוץ שוב ושוב על ידית כדי ליצור שאיבה על השד ולהוציא חלב. דגמים אלה הם קלים, ניידים וזולים. החיסרון הוא אורך זמן השאיבה וחוסר הנוחות ביחס למשאבות האחרות.

משאבת חלב מדלה

מדלה הינה חברת שוויצרית שהוקמה בשנת 1961.
החברה מובילה בתחום מוצרי ההנקה בזכות המחקר, החדשנות ובדיקת צרכי הלקוחות.

כחברה היחידה המפתחת מוצרים המבוססים על מחקרים שבוצעו ע”י מומחים מובילים בתחום ההנקה, למדלה טכנולוגיה ייחודית פורצת דרך, המבטיחה לאם חווית הנקה עם השאיבה הטבעית ביותר, בשל חיקוי מתוחכם של קצבי היניקה של התינוק המסייעים לזרימה מהירה יותר של החלב, עלייה בייצור החלב והורדת זמן השאיבה. המגוון הרחב של מוצרי מדלה מסייעים לאם להתגבר על מגוון מכשולים החל מהימים הראשונים ולסייע גם בהנקה לטווח ארוך.

משאבת חלב אנאבלה

מאשה ולדברג היא מייסדת המיזם, אשר ילדה את בתה אנבלה הבינה מהר מאוד שהקושי שהיא חווה בשאיבת חלב הוא גם של הרבה מאוד אימהות. מתוך הקושי החליטה שהיא מקימה את הסטארט אפ שלה – משאבת הנקה שמדמה את פעולת הלשון בעת יניקת התינוק, ובכך מעודדת יצור הורמונים שמייצר עוד חלב אם. המשאבה הוכחה לפי מחקרים שבוצעו ששואבת כפול מהכמות בחצי מהזמן. שווה לתת צ’אנס? אתן תחליטו.