פודקאסטים לילדים

 

פודקאסטים הן תוכניות שמע, בדרך כלל כמו תוכנית רדיו, שניתן להוריד ולהאזין לה באמצעות סטרימינג, באמצעות מחשב, smartphone או אפליקציית פודקאסטים ייעודית. העיקרון דומה לתוכנית רדיו בכך שניתן להאזין לה בכל מקום ובכל זמן, ורוב הפרקים נמשכים בסביבות 20 דקות או יותר.

הפרקים בפודקסטים בדרך כלל הם חלק מסדרה מתמשכת. פרקים יוצאים בדרך כלל מדי שבוע או דו שבועיים, ולעיתים מורכבים מיותר מפרק אחד או חלק אחד. פודקאסטים עשויים להיות מופקים על ידי ארגונים או יחידים, והם משתנים מאוד בנושא ובסגנון שלהם – מבידור וחדשות ועד חינוך ועוד.



פודקאסטים

פודקאסטים מומלצים בעברית

אפשר להאזין לפרקים מרתקים בכל תחומי החיים. פודקסטים העוסקים בנושאים שקשורים למשפחה, ילדים, תרבות או עסקים. ריכזנו לכם כמה מהפודקאסטים הכי שווים שאנחנו מכירים.
הם יכולים להיות דרך מצוינת להישאר מעודכן ומעודכן בנושאים שמעניינים אותך. הם דרך מצוינת ללמוד משהו חדש או לחקור נושא לעומק, בלי צורך לחפש ולמיין באופן ידני את האוקיינוס העצום של מידע מקוון. עם אפליקציות פודקאסט, תהיה לך גישה לזרם אינסופי של פרקי אודיו על הנושאים שבחרת.

פודקאסטים יכולים גם להיות משעשעים – לעתים קרובות הם מציגים פודקאסטים (מארחים) אהובים שיש להם אישיות גדולה שמשעשעת את הקהל. רוב הפודקאסטים חינמיים וזמינים ב-Apple Podcasts, PodcastOne, Google Podcasts, Stitcher, Spotify, iHeart Radio, ועוד הרבה אפליקציות שונות. כשאתם נרשמים לפודקאסט, כל הפרקים האחרונים מועברים ישירות אליכם.

לרוב הפודקאסטים יש אתר אינטרנט או נוכחות אחרת המספקת גם תוכן נוסף למאזינים. זה יכול להיות פוסטים בבלוג על הנושאים הנידונים בכל פרק, פורומים של מנויים, הצעות מיוחדות, הערות למופעים וקישורים למשאבים המוזכרים בכל פרק.



פודקאסטים לילדים

כאן תוכלו למצוא המון פודקסטים מומלצים לילדים במגוון נושאים: היסטוריה, ספרות, טבע, מדע ועוד. הכל נמצא לכם באפליקציה אחת כאשר ההאזנה חופשית, בכל זמן שתרצו.
ניתן להאזין גם ביישומון כאן חינוכית, להורדה במכשירי אנדרואיד או IOS 

  1. גורי כיס – פודקאסט לילדים העוסק בהעשרת ילדים בנושאים כספיים וכלכלים. אם אתם רוצים להעשיר את הילדים שלכם בנושאים חשובים שלא נלמדים בבית הספר, מוזמנים לשמוע קצת ולהתרשם מהתכנים, כניסה לפודקאסט גורי כיס
  2. ראש מלא סיפורים – כל פודקסט יוקדש ליצירה שהשאירה חותם על ידי סופר/ת ילדים ישראלי/ת בעל שם. הילדים יהנו מביצוע של סיפורים ושירים שהמטרה היא ליצור הכרות עם עולמו הפנימי של היוצר. בין סופרי הילדים שמות מוכרים כמו לאה גולדברג, מרים ילן שטקליס, עודד בורלא, מאיר שליו, דויד גרוסמן ועוד. כניסה לפודקאסט ראש מלא סיפורים
  3. מסע אל גוף האדם – מדובר בפודקאסט מרתק לילדים שמתעניינים במכונה הכי קסומה בטבע  – גוף האדם. בפודקאסט הילדים שלכם ילמדו איך עובדות המערכות והאיברים בגופינו. מערכות העיכול, תפקודו של המוח, מערכות הנשימה, העיכול ועוד..
  4. איך עובד העולם – בהנחיתו של ארנון זמיר, שמדבר על נושאים טכנולוגיים, תופעות ותהליכים שקורים ביקום ובעולם. כל פרק בפודקאסט אורך כ – 8 דקות.
  5. ילדי הטבע – פודקאסט לילדים בנושא טבע וגיאוגרפיה. עמרי גלבר מסביר לילדים מה קורה בטבע, על תופעות מרתקות, חיות וצמחים.

 

פודקאסטים כלכליים

פודקסטים למשפחה

קבוצת משפחה הינה גוף תקשורת פופולרי בחברה החרדית, הפונה לקהל דתי חרדי בכל העולם. להאזנה לפודאסטים של משפחה הכנסו לערוץ היוטיוב של משפחה. העיתון דן בסוגיות חברתיות מורכבות במגזר, ומוביל שיח ציבורי נרחב בתחומי החיים השונים. מומלץ מאוד!

פודקסטים כלכליים

בקטגוריית הפודקסטים הכלכליים תוכלו להנות מעצות פרקטיות ותיאורתיות בתחומי הכלכלה, העסקים והכספים. יש אנשים שכאשר הם שומעים את המילה “כלכלה” נתקפים בבהלה קלה. חשוב להבין שהתחום הכלכלי בחיינו הוא חשוב ומהותי ומשפיע על חיי המשפחה שלנו, לכן חשוב שנתמודד עם החרדה והבהלה שעלולה להגיע שאנחנו צריכים להתמודד עם נושא זה. לא מעט פודקסטים יכולים לתת לנו הרבה מידע חשוב, לקצר לנו את הדרך, ולהטיב עם חשבון הבנק שלנו. התפיסה שלנו יכולות להשתנות, תנו לזה צ’אנס!

  1. קטע כלכלי – הפודאסט עוסק בכלכלה מזווית אחרת; היסטוריה, פילוסופיה וסוציולוגיה כלכלית. פודקאסט דו שבועי בהנחיית ד”ר אושי שהם-קראוס. ד”ר אושי שוהם קראוס הוא דוקטור לפילוסופיה של הכלכלה וגם עובד כמרצה בתחום. בפודקאסאט קטע כלכלי שלו הוא סוקר את עמדו המעניינת, ומדבר על כלכלה בשילוב תחומים אחרים כמו פילוספיה והיסטוריה.
  2. כסף והשקעות בגובה העיניים – עמית עשת, מומחה להשקעות וההשקעות כבר עשרות שנים, מארח בתכנית כל פעם מומחה להשקעות אחר, יחד הם נותנים ערך למאזינים, וחושפים אותם להשקעות מניבות, איך לבחון השקעה חכמה וגם ממה כדאי להיזהר. פודקאסט בגובה העיניים, מעשיר ומפשט את עניין ההשקעות גם לאנשים חסרי ניסיון שרוצים ללמוד את עולם ההשקעות מאפס וללא ניסיון קודם.

פודקאסטים מצחיקים

בעידן שלנו, אנחנו כבר לא חייבים ללכת להופעות סטנד אפ, אפשר להחזיק את הבטן מרוב צחוק בזמן שאנחנו מאזינים לפודקאסט מצחיק. אז ריכזנו לכם את הפודקסטים המשעשעים ביותר.

  1. לשחרר את הדב – הפודקאסט נוצר משיתוף פעולה עם תסריטאי הסדרה “קופה ראשית” –  נדב פרישמן. בכל פרק פרישמן מעביר את דב נבון “טיפול”.
  2. יואב על החדשות – הפודקאסט מדבר על נושאים אקטואליים. בפודקאסט מארח יואב רבינוביץ קומיקאים וידוענים אחרים, שלא ממש מבינים בנושא מסויים ומסביר להם את הדברים בצורה פשוטה ומשעשעת.

 

לסדרות מומלצות לחצו כאן