סרטים מומלצים בנטפליקס

סרטים מומלצים בנטפליקס – הרשימה המלאה. כי עם כל כך הרבה אפשרויות, זו משימה דיי קשה למצוא סרט שווה בזמן שאתה נמרח על הספה אחרי יום עבודה ארוך. ריכזנו לכם את הסרטים הכי שווים לשנת 2023 בפלטפורמת הסטרימינג הגדולה בעולם – NETFLIX

סרטים מומלצים בנטפליקס
סרטים מומלצים בנטפליקס

סרטים מומלצים בנטפליקס

We Have A Ghost

יש לנו רוח (ב אנגלית : We Have A Ghost ) הוא סרט אימה על טבעי שייצא בקרוב בבימויו של אדם וינגארד ונכתב על ידי סיימון בארט. הסרט עוקב אחר משפחה שעוברת לבית חדש רק כדי לגלות שנוכחות רפאים רודפת אותם.

המשפחה, המורכבת מבעל ואישה אוון ולייסי, שני ילדיהם וכלב המחמד שלהם, מגלה במהרה שביתם החדש רדוף רוח מרושעת. כשהמשפחה נאבקת להתמודד עם הנוכחות הרפאים, הם חייבים לגלות את האמת מאחורי רדיפות הרפאים לפני שיהיה מאוחר מדי.

בסרט מככבים מאיקה מונרו, סיימון בארט ולין שי כבני המשפחה. הסרט מופק על ידי חברת ההפקה של וינגארד, Big Bad Wolf, והוא אמור לצאת לאקרנים ב-2023.

We Have A Ghost נראה סיפור אימה על-טבעי מרתק שישאיר את הצופים על קצה המושבים. עם סגנון הבימוי של וינגארד והכתיבה של בארט. We Have A Ghost בטוח יהיה סרט אימה שחובה לראות כשיצא לאקרנים ב-2023.

 

Unlocked

נאמי מאבדת את הטלפון שלה. היא שמחה לגלות שהאדם שמצא אותו החזיר אותו בשלום לחנות. לרוע המזל, הבחור שמצא את זה הוא לא הבחור הנחמד שהוא נראה. נאמי ואהוביה נמצאים בקרוב בסכנה על ידי האיש הזה. הוא פרץ את דרכו לחייה ולא יפסיק עד שהוא יהרוס אותם. מותחן זה מטיל ספק ברעיון של אבטחת הסייבר האישית שלנו בחיינו המודרניים.

 

Ouija

הוא סרט אימה על טבעי משנת 2014 בבימויו של סטיילס ווייט, והופק על ידי ג’ייסון בלום, מייקל ביי, אנדרו פורם, בראדלי פולר ובנט שנייר. הסרט עוקב אחר קבוצת חברים שמשתמשת בלוח Ouija כדי לנסות ליצור קשר עם חברם שנפטר לאחרונה ולפתוח מבלי משים פורטל לעולם הרוחות.

בסרט מככבים אוליביה קוק, אנה קוטו, דארן קגאסוף, ביאנקה סנטוס, דאגלס סמית’ ושלי הניג. הוא שוחרר בארצות הברית ב-24 באוקטובר 2014 על ידי Universal Pictures. הסרט זכה לביקורות שליליות בדרך כלל מהמבקרים, אך זכה להצלחה קופתית, והכניס למעלה מ-103 מיליון דולר מול תקציבו של 5 מיליון דולר.

העלילה עוקבת אחר קבוצת חברים שמשתמשת בלוח Ouija כדי לנסות ליצור קשר עם חברם שנפטר לאחרונה. הם פותחים בשוגג פורטל לעולם הרוחות, ועד מהרה מוצאים את עצמם רדופים על ידי רוח רעה. הם חייבים להתעמת עם הרוח לפני שהיא תכלה את כולם.

בסרט יש כמה הפחדות קפיצות וקטעים עזים שאולי לא מתאימים לצופים צעירים יותר. הוא גם מלא באלמנטים על טבעיים ומהווה נסיעה מותחת ומרגשת.

בסך הכל, Ouija הוא סרט אימה על טבעי שזוכה להצלחה קופתית ועשוי לפנות לחובבי הז’אנר. יש לו כמה קטעים אינטנסיביים והפחדות קפיצה, אבל עדיין מדובר ברכיבה משעשעת ומותחת.

 

The irishman

The Irishman הוא סרט דרמת פשע אפית אמריקאי משנת 2019 בבימויו והפקתו של מרטין סקורסזה , שנכתב על ידי סטיבן זאיליאן , ובכיכובם של רוברט דה נירו , אל פאצ’ינו וג’ו פשי . מבוסס על ספר העיון משנת 2004 I Heard You Paint Houses מאת צ’רלס ברנדט, הסרט עוקב אחר פרנק שירן (דה נירו), רוצח אספסוף שנזכר במעורבותו האפשרית ברצח מנהיג האיגוד ג’ימי הופה (פאצ’ינו).

הסרט עוקב אחר שירן כשהוא מהרהר בעברו, החל משירותו במלחמת העולם השנייה. לאחר המלחמה, הוא הופך לנהג משאית ובסופו של דבר לרוצח עבור ההמון. בסופו של דבר הוא נשכר על ידי בוס האספסוף ראסל בופאלינו (Pesci) לעשות חלק מהעבודה המלוכלכת שלו, מה שמוביל אותו לעבוד עם הופה. ככל שמעורבותו של שירן בהיעלמותו של הופה מעמיקה, הוא גם משקף את מערכות היחסים שלו עם בתו פגי (אנה פאקווין) ואשתו מרי (קתרין נרדוצ’י).

האירי מציג צוות כוכבים, כאשר דה נירו, פאצ’ינו ופשי מציגים כמה מהביצועים הטובים ביותר בקריירה שלהם. הבימוי של סקורסזה מופתי והסרט מצולם להפליא. התסריט עשוי היטב, והסיפור משכנע ומהדהד רגשית.

האירי הוא סרט עוצמתי שבטוח ישאיר רושם מתמשך. זהו הישג קולנועי מדהים וחובה לראות עבור מעריצי סקורסזה, דה נירו, פאצ’ינו ופשי.

לסדרות מומלצות בנטפליקס >>