פאודה עונה 4

לפאודה, סדרת טלוויזיה ישראלית, היו עד כה שלוש עונות. העונה הרביעית אמורה לעלות לשידור בשנת 2021 ומבטיחה להיות המשך מרגש של הסדרה. הסדרה עוקבת אחר סיפורו של סוכן ישראלי סמוי, דורון קביליו, שעליו מוטלת המשימה לחשוף את סודותיו של ארגון טרור פלסטיני. רק נגיד שיש למה לצפות בסדרה פאודה עונה 4 …

העונה הראשונה של פאודה מראה איך דורון וצוות סוכניו חודרים לקבוצת הטרור כדי לחשוף את תוכניותיהם ולתפוס את מנהיג הארגון. משימה זו העמידה את דורון בקשר ישיר עם מנהיג הטרור ומשפחתו. העונה הסתיימה בסיום מחריד ואינטנסיבי, כשדורון וצוותו נקלעו בעיצומו של קרב יריות בין המחבלים לכוחות ישראל.

העונה השנייה של הסדרה פונה לכיוון אחר, כאשר דורון וצוותו מנסים לאתר את מנהיג הטרור אבו-אחמד. הפעם נאלץ דורון להשתמש בכישוריו בעבודה סמויה ובידע שלו על התרבות הפלסטינית כדי לרכוש את אמון קבוצת הטרור ולקבל מידע נוסף על פעולותיהם. העונה הסתיימה בעימות דרמטי בין דורון לאבו-אחמד, ודורון הצליח ללכוד את מנהיג המחבלים.

בעונה השלישית של פאודה מראים את דורון וצוותו חוזרים למולדתם ישראל ומנסים לחשוף סודות נוספים על ארגון הטרור. העונה חקרה את המורכבות של הסכסוך הישראלי-פלסטיני, ודורון נאלץ להתעמת עם השדים האישיים והמקצועיים שלו כשניסה להשלים את משימתו. העונה הסתיימה עם טוויסט מזעזע, והמעריצים מחכים בקוצר רוח לעונה הרביעית.

פאודה עונה 4

פאודה עונה רביעית  – תקציר

העונה הרביעית של פאודה מבטיחה להיות אפילו יותר מרגשת ואינטנסיבית משלוש העונות הקודמות. היא חוקרת את ההשלכות של אירועי העונה הקודמת, והקרב בין דורון למחבלים נמשך. בנוסף, העונה צוללת עוד יותר אל המורכבות של הסכסוך הישראלי-פלסטיני ומאבקי היומיום באזור. העונה הזו כוללת  דמויות וקווי עלילה חדשים, כמו גם לוקיישנים חדשים ומלהיבים.

העונה הרביעית של פאודה מורכבת מ-12 פרקים מלאים, והיא מבטיחה לקחת את הסדרה לגבהים חדשים. מעריצי התוכנית חיכו בכיליון עיניים לעונה החדשה ובוודאי יתרגשו מהפיתולים שתביא העונה. כשהעונה הרביעית אמורה לעלות לשידור ב-2021, אין זמן טוב יותר להתעדכן בכל האקשן של הסדרה ולהיכנס לפרק המרגש הבא של פאודה.

פאודה עונה 4 – פרקים מלאים:

פאודה עונה 4 פרק 1 

פאודה עונה 4 פרק 2

פאודה עונה 4 פרק 3

פאודה עונה 4 פרק 4

פאודה עונה 4 פרק 5

פאודה עונה 4 פרק 6

פאודה עונה 4 פרק 7

פאודה עונה 4 פרק 8

פאודה עונה 4 פרק 9

פאודה עונה 4 פרק 10

פאודה עונה 4 פרק 11

פאודה עונה 4 פרק 12

 

סדרות מומלצות שאתם חייבים לראות בנטפליקס