מיכל אמדורסקי MOVE

אם את נמנית מהנשים שמפהקות על ההליכון, אימוני ריקוד יכולים להיות הדבר הכי טוב שקרה לך מאז המועדון האחרון שהלכת אליו לפני עשור. ואפילו שכוס הקוקטייל האהוב שלך יתחלף בבקבוק מים קרים וצוננים, עדיין תוכלי ליהנות מ – BOOST של אנדורפינים ושאר דופי- מינים שיעשו לך טוב על הלב ויגרמו לך לשרוף קלוריות בטירוף.

זה לא משנה אם בחיים לא רקדת או אם את שנים כבר רשומה לסלסה, כך או כך – תוכלי ליהנות ממגוון אימוני ריקוד בסגנונות שונים כמו היפ הופ, צ’ה צ’ה, טוויסט, דיסקו, ביונסה, מדונה ועוד המון סגנונות שיגרמו לך להתאהב בריקודים.

האם אני צריכה מכשור כלשהו כדי להצטרף לסדרת אימוני הריקוד MOVE?

לא, אימוני הריקוד בסדרת הכושר MOVE אינם מצריכים ציוד כלשהו. הדבר היחיד שאת צריכה הוא קצת מצב רוח וחשק והרבה אנרגיות לאימון. אומנם האימון קצר מאוד אבל הוא דורש את תשומת הלב והזמינות המלאה שלך. 

האם אני צריכה להיות רקדנית מנוסה כדי להשתתף?

ממש לא! מדובר בצעדים בסיסים שאת יכולה ללמוד גם אם אין לך שום ניסיון מקדים. בכל שיעור בסדרה, מיכל אמדורסקי מסבירה צעד אחרי צעד את התנועות הבסיסיות, כך שאחרי פעם או פעמיים שאת מבצעת את השיעור, הצעדים יבואו לך בטבעיות ומה שיישאר לך זה רק לרקוד והכי חשוב להנות 🙂

איך אני רואה את שיעורי הריקוד של MOVE?

לאחר ההצטרפות לתוכנית MOVE – את מקבלת סיסמא ושם משתמש לאתר פשוט ונוח. וניתנת לך גישה מכל מכשיר חכם, שזה אומר שתוכלי להיכנס ממחשב / נייד, בכל מקום ובכל זמן שנוח לך.

 

5 יתרונות של אימוני ריקוד

ריקוד הוא לא רק שחרור של כמה הורמונים של הרגשה טובה, יש גם כמה יתרונות פיזיים ונפשיים אמתיים שתוכלי להפיק. 

1. לבנות כוח ולחזק את השרירים – איזה כייף שאפשר לחזק ולבנות כוח שריר על ידי חזרה של תנועות. 

 2. עזרה בשיפור הקואורדינציה – לעשות שתי תנועות במקביל למשל להזיז את הידיים למעלה תוך הרמת רגל, למשל, יכולה להיות קצת מסובכת בהתחלה. אבל ככל שתחזרי על זה, המוח שלך והגוף שלך ילמדו להסתכן והכל יעשה על אוטומט.

אז, כישורים חדשים ועוד קואורדינציה? איפה נרשמים 🙂 

3. משחרר אנדורפינים – אם את מחפשת להרים קצת את המצב רוח באימון ביתי, אימוני ריקוד עשויים להיות הדרך המהירה ביותר להקפיץ קצת. ואפילו קראתי איפשהו שהוכח שריקוד משחרר יותר אנדורפינים מאשר צורות אחרות של פעילות אירובית. יותר אנדורפינים שווה יותר חיוביות, שינה טובה יותר, תפקוד קוגניטיבי משופר, מערכות יחסים מאושרות יותר ויותר שביעות רצון מסביב.

ריקוד יכול לסייע לך להפחית את רמות הורמון הקורטיזול, מה שגורם לרמות מתח נמוכות יותר ! פאן אה?

4. מעולה לביטוי עצמי ״ריקוד הוא צורת פעילות גופנית נפלאה ומלאת הבעה. דרך התנועות שלנו, אנחנו באמת יכולים להרגיש את המוזיקה וליהנות מהניואנסים שלה. את יכולה להשתמש בריקוד כדי לפרק רגשות, לשחרר מתח, ליהנות מחופש התנועה ולהביע באמת את מצב הרוח שלך. איזה כייף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *