ארוחות בוקר

אחרי שבוע ארוך, עמוס ותובעני, כסוף השבוע בפתח אין דבר יותר נדרש מלהתחיל אותו עם ארוחות בוקר מושקעות, זמן איכות טעים עם המשפחה או חברים. ריכזנו לכם 40 מתכונים לארוחות בוקר מושקעות ובריאות, שאתם חייבים להכין לכם ולאהובים שלכם.

ארוחות בוקר טעימות להכנה עצמית

ברוסקטה ריקוטה: קולים את הלחם שאתם הכי אוהבים, מפזרים מעליו תערובת של 1/2 כוס גבינת ריקוטה, 1/4 כוס עגבנייה חתוכה לקוביות, 1/4 כוס בזיליקום טרי קצוץ, ומלח ופלפל, לפי הטעם. מטפטפים שמן זית וחומץ בלסמי.

ברוסקטה
Image by Drazen Zigic on Freepik
בוקר קישואים: מחממים 2 כפות שמן זית במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה. מוסיפים פנימה 1 בצל קצוץ, 2 שיני שום טחונות ו- קוביות של 2 קישואים ומבשלים במשך 5 דקות או עד שהירקות מתרככים. מערבבים פנימה 4 ביצים טרופות, 1/4 כפית מלח ו-1/4 כפית פלפל שחור ומבשלים 2-3 דקות או עד שהביצים מוכנות. מגישים עם גבינת פרמזן מגוררת ופטרוזיליה קצוצה, אם רוצים.

אומלט קישואים
Image by timolina on Freepik

פרפה יוגורט אוכמניות: בכוס, שכבה 1/4 כוס יוגורט יווני רגיל, 1/4 כוס אוכמניות טריות או קפואות, 1/4 כוס אגוזים קצוצים או גרנולה, וכף 1 של דבש או סירופ מייפל.

Image by topntp26 on Freepik

מקלות פרנץ’ טוסט:
פורסים 4 חתיכות לחם עבות לרצועות ומשרים אותן בתערובת של 1/2 כוס חלב, 1/4 כפית קינמון טחון ו-2 ביצים גדולות. מחממים מחבת טפלון על אש בינונית ומבשלים כל צד של הפרנץ’ טוסט במשך 1-2 דקות או עד להזהבה. מגישים עם סירופ או פיזור אבקת סוכר.
פרנץ טוסט
Image by Freepik

כריך נקניק וביצה:
מבשלים 1-2 נקניקיות במחבת עד להזהבה. לאחר שמוציאים את הנקניקיות מהמחבת, נטגן ביצת עין אחת. להרכבת הכריך מורחים כף חרדל דיז’ון על פרוסת לחם קלוי אחת. נוסיף את הנקניקיות וביצה מטוגנת אחת.

Image by jcomp on Freepik

טוסט ספייסי אבוקדו:
קולים חתיכה אחת של לחם מחיטה מלאה, נמעך חצי אבוקדו בקערה, על הלחם נמרח את ממרח האבוקדו ועליו נוסיף פתיתי פלפל אדום, ונזלף מלח ים.

טוסט אבוקדו
Image by valeria_aksakova on Freepik

שיבולת שועל עם חמאת בוטנים: הכניסו לסיר קטן מחומם על הכיריים על אש בינונית,  ½ כוס שיבולת שועל, כוס חלב אחת, 2 כפות חמאת בוטנים, 1 כפית זרעי צ’יה וכף 1 של דבש.

שיבולת שועל
Image by bublikhaus on Freepik

 

סדרות מומלצות לצפייה בסוף שבוע >