הדרמות הקוריאניות המומלצות הפכו לשיגעון בעולם , ואם עוד לא צפיתם בהן, אתם מפסידים עולם תרבותי קסום. ההשפעה התרבותית הגדולה: של דרמות וסרטים קוריאניים הפכו לתופעה כלל עולמית, אניני תרבות מבינים שהן ממכרות ומדהימות, ופשוט חובה להוסיף אותם לתזונת תרבות הפופ שלכם.

הדרמות הקוריאניות, הידועות בקווי העלילה המעניינים שלהן ובתפניות העלילה המרהיבות הן בדיוק מה שגורם לצופים לחזור לעוד. הדרמות הטובות ביותר אי פעם לצפייה, מקובצות לפי הז’אנרים הפופולריים ביותר.

דרמות קוריאניות מומלצות
דרמות קוריאניות מומלצות

דרמות קוריאניות מומלצות

אם עדיין לא בדקתם את Squid Game, שעומדת להפוך לתוכנית הנצפית ביותר של נטפליקס אי פעם, אז הנה עוד המלצה אחת: המותחן הקוריאני הזה בהחלט שווה מבט. בלהיט הוויראלי, קבוצת דמויות שנמצאות בחובות רציניים נרשמו לשחק בסדרה של משחקי ילדים עם סיכוי לזכות בהון עתק של 45.6 מיליארד וון (כ-38 מיליון דולר). המלכוד? אם השחקנים משתחררים במשיכה או באור אדום, אור ירוק, הם מתים מיריות.

לצפייה בנטפליקס

 

Happieness דרמת זומבים מודרנית , אחת הדרמות היחידות שהכירו במגפת COVID-19. השוטרת, יון סא-בום (האן היו-ג’ו) חולמת על דירה משלה כאשר היא תקבל את ההזדמנות לעבור לגור עם חברתה מהתיכון, הבלשית יונג יי-היון (פארק היונג-סיק). זמן קצר לאחר שהם עוברות לגור יחד, מחלה זיהומית סוחפת את המדינה, כאשר הנדבקים מקבלים תשוקה לצרוך דם אנושי.

 


My Name
מותחן מרתק על אישה צעירה בשם ג’י-וו (האן סו-הי) אשר יוצאת לנקום את מותו של אביה, שהיה מעורב בעולם התחתון הפשע. היא מייצרת לעצמה זהות חדשה כחברה במשטרה שעובדת עם בן זוגו הוותיק של אביה, צ’וי מו-ג’ין.

 

 

Coffee Prince יש הרבה דרמות קוריאניות ששווה לצפות בהן, אבל אם צריך לבחור את הדרמה האהובה עליי בכל הזמנים, אז הבחירה שלי מגיעה ללא עוררין ל-Coffee Prince שיצאה בשנת 2007.

קופי פרינס זו באמת אחת הדרמות האלה שבהן הליהוק נהדר, הכתיבה נהדרת, המשחק נהדר!

Boys Over Flowers היא דרמת נוער עתיקת יומין, על קבוצת בנים פופולריים ולא נחמדים שלומדים בבית הספר התיכון היוקרתי Shinhwa. הקבוצה, אשר מכונה F4, מציקה לילדים אחרים – עד שילדה ממעמד הפועלים בשם גאום ג’אן-די מקבלת מלגה לבית הספר ועומדת מול הבנים בקשיחות ובאומץ.

 דרמות קוראניות נוספות

1. נס האהבה – דרמה רומנטית העוקבת אחר סיפורה של אישה צעירה בשם האן ג’י יון שנחושה לזכות בלבו של הגבר שהיא אוהבת. למרות המכשולים בדרכה, היא נחושה להגשים את חלומותיה. בדרמה הזו מככבים פארק מין יאנג, קים סו היון ופארק סו ג’ון.

2. Memories of Love – דרמת פשע העוקבת אחר סיפורו של בלש שמנסה לפתור רצח מסתורי. בעזרת אישה מסתורית, הוא מגלה שורה של סודות שישנו את חייו לנצח. בדרמה הזו מככבים לי סונג גי, ביי סוזי ולי מין הו.

3. זמן המלך – דרמה זו עוקבת אחר סיפורו של בחור צעיר שקיבל את המשימה לשלוט בממלכה. עליו להחליט כיצד להתמודד עם האתגרים הרבים הנלווים להיות מלך. בדרמה הזו מככבים ג’אנג היוק, קים גו יון וג’ונג האי אין.

4. דוקטור ג’ון – דרמה רפואית זו עוקבת אחר סיפורו של רופא שנחוש לרפא חולים ולהציל חיים. בעזרת צוות רופאים מסור, עליו להתמודד עם כמה מהמקרים הרפואיים הקשים ביותר. בדרמה הזו מככבים ג’י סונג, לי סה יאנג וקים יאנג קוואנג.

5. אזעקת אהבה – דרמת רומנטיקה פנטזיה העוקבת אחר סיפורה של אישה צעירה שמגלה אפליקציה לנייד שיכולה להגיד לה אם למישהו בטווח של 10 מטרים יש כלפיה רגשות. לרוע המזל, לאפליקציה הזו יש פוטנציאל לגרום לכאוס ולשבש את חייה המסובכים ממילא. בדרמה הזו מככבים קים סו היון, סונג קאנג וג’ונג גא רם.

6. רוח נושבת – דרמה זו עוקבת אחר סיפורו של זוג צעיר שחייהם משתנים כאשר הם נקלעים לסערה. כשמערכת היחסים שלהם נבדקה, עליהם לגלות כיצד להתגבר על הקשיים שלהם ולהישאר ביחד. בדרמה הזו מככבים ג’ו אין סונג, גונג היו ג’ין ולי ג’ין ווק.

7. ברוכים הבאים לוואיקיקי 2 – ההמשך הזה לדרמה מ-2018 עוקב אחר אותם שלושה חברים שניהלו פעם בית הארחה. כשהעסקים שלהם נאבקים, הם חייבים למצוא דרך להציל את בית ההארחה שלהם ואת הידידות שלהם. בדרמה הזו מככבים לי יי קיונג, סון סונג וון וג’ונג אין סאן.

8. החיים הסודיים של המזכירה שלי – קומדיה רומנטית העוקבת אחר סיפורו של בוס מכור לעבודה ומזכירתו טובת הלב. למרות השוני ביניהם, עליהם ללמוד כיצד לעבוד יחד ולמצוא אהבה תוך כדי. בדרמה הזו מככבים קים יאנג קוואנג, ג’ין קי ג’ו וקים ג’ה קיונג.

9. Catch the Ghost – דרמת פשע העוקבת אחר סיפורם של שוטרת טירונית ובן זוגה, שמנסים לפתור מקרה מסתורי של נעלמים. בדרמה הזו מככבים מון גאון יאנג, קים סאנג קיונג וג’ונג יו ג’ין.

10. כשהקמליה פורחת – הקומדיה הרומנטית הזו עוקבת אחר סיפורה של אם חד הורית וחיי האהבה שלה. למרות נסיבותיה הקשות, עליה ללמוד לסמוך ולמצוא אהבה. בדרמה הזו מככבים גונג היו ג’ין, קאנג הא נול וקים ג’י סוק.

אלו הדרמות הקוריאניות המוצעות ביותר לשנת 2023. כל אחת מהן מציעה סיפור ייחודי שבטוח יכבוש את לבם של מעריצים ברחבי העולם. עם כל כך הרבה דרמות נהדרות לבחירה, אתה בטוח תמצא משהו שתאהב. אז, התכוננו להתמקם לשנה מרגשת של צפייה ב-K-דרמה!

צפו בנטפליקס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *