סדרות ישראליות

סדרות ישראליות כחול – לבן שכייף לראות בזמן הפנוי. בשנת 2023 הפכה ישראל לשחקנית מרכזית בתעשיית הבידור הבינלאומית. סדרות ישראליות רבות כבשו את העולם בסערה, הציגו לצופים נקודות מבט חדשות על העולם וכבשו את הקהל בסיפורים מרתקים. ריכזנו עבורכם כמה מהסדרות הכי נצפות על המסך, שיעבירו לכם את הזמן בנעימים ושלא כדאי לכם לפספס.

סדרות ישראליות מומלצות

מלכת היופי של ירושלים

אחת הסדרות הכי מצליחות בארץ וזוכת פרס האקדמיה, חוזרת לעונה חדשה שתסחף אתכם.

הסדרה מציגה את משפחת ארמוזה הירושלמית לפני שמדינתנו הקטנה קמה. הדליקטס המפורסם של משפחת ארמוזה ייקלע לקשיים והשתלטות עוינת והמשפחה תאבק להציל אותו מחורבן. לונה ודוד, נשואים הטריים חווים קשיים בזוגיות שמתגברים כאשר הם פוגשים את חבורת הקצינים הבריטים ונשותיהם הבוהמייניות.

שחקנים: מיכאל אלוני, הילה סעדה, סוול אריאל אור, עירית קפלן, אלי סטין, יובל שרף, תום חגי, ישראל אוגלבו, איציק כהן, דב נבון, העונה הצטרפו: אקי אבי, קים אור אזולאי, מיכאל גבעתי, שירי מיימון, מייקל לואיס ומאיה תומס.
יוצרים: שלמה משיח, אסתי נמדר- תמאם, עודד דוידוף. על בסיס ספרה של שרית ישי לוי
תסריטאי: שלמה משיח.
עריכת תסריט: אסתי נמדר- תמאם
במאי: עודד לוטן. מפיקים ראשיים: דפנה פרנר, שי אינס.

 

שנות הירח

סדרה נוסטלגית חדשה מבית הוט לילדי שנות השמונים והתשעים, הסידרה מראה את תולדות חייו של הזמר אביב גפן, בנו של יונתן גפן. הסדרה הישראלית מציגה את אביב גפן ככוכב רוק ואליל בתחומו ואת יצירותיו הרבות שעוסקות בנושאים כמו אהבה, פוליטיקה וגם דת. מוזמנים לצפות בפרק הראשון המלא בקישור כאן למטה:

 

בני אור

שנה למותו של היוצר גיא בלילה. בני אור היא דרמת פשע המבוססת על אירועים אמיתיים בשכונת בני אור בעיר באר שבע, נערים המחליטים להתחיל להרוויח כסף בדרך הכי קלה ונגישה שהם מכירים – מכירת סמים. הסדרה מתאימה לצפייה מגיל 18.

הסדרה מעלה שאלות ותהיות מורכבות לגבי עתידם של בני נוער בשכונות מצוקה. סדרה ישראלית שפשוט חובה לראות.

טריילר בקישור הבא:

 

פאודה

איך אפשר לפתוח רשימה של סדרות ישראליות בלי לציין פה את הסדרה שהפכה להצלחה בינלאומית. פאודה, סדרת דרמה ישראלית שהפכה את הסכסוך הישראלי פלסטיני לדבר החם בתרבות הסדרות העולמית. הסדרה, מציגה את הקונפליקא הישראלי ערבי בצורה סוחפת, מעניינת ומורכבת.

הסדרה, בכיכובם של ליאור רז (שהוא גם יוצר הסדרה) ושחקנים מוכרים נוספים – פשוט תהפנט אתכם למסך הטלוויזיה.

 

 

איסט סייד

סדרה חדשה מבית הערוץ המוכר כאן 11, יוצאת לדרך כשהיא מבשרת בבום ענק על המשך עלילות הסדרה. הסדרה מתחילה בסיטואציה מותחת שמשאירה את צופיה המומים, במרכזה  מומי, סוכן שב”כ לשעבר, אשר מסייע למכור נדל”ן במזרח ירושלים המשוסעת לקונה היהודי המרבה במחיר. מצד אחד נמצאים בעלי קרקעות שנדחקו לפינה, בין אם בגלל נסיבות חייהם או בגלל לחצים כאלה ואחרים שהפעילו עליהם בן דאהן ושותפיו; מהצד השני עמותה בראשותה של מאירה (שרית וינו אלעד), יו”ר עמותה ימנית ששואפת למלא את מזרח ירושלים בדגלי ישראל.

בגוף שלישי

“גוף שלישי” מגוללת את סיפורם של הזוג הנשוי עידו ואלי אברהמי  שאותם מגלמים השחקנים המפורסמים יהודה לוי ו – רותם סלע, הזוג החמוד נקלע לקשיים להביא ילד לעולם. אחרי שנים של טיפולי פוריות שבהן גם לא מעט הפלות, השניים מבינים שאין להם יכולת להביא ילדים לעולם, והאופציה היחידה שעומדת מולם היא להיכנס להליך פונדקאות. כשהם מבינים זאת הם מחליטים יחד לפנות לעזרה מבחוץ. הבמאית, וצוות השחקנים אף הגיעו לבכורה עולמית בפסטיבל הטלוויזיה הצרפתי סיריס מאניה, שם תתחרה הסדרה בתחרות הבינלאומית.

 

תלאתה

היא סדרת נוער מוזיקלית שנוצרה על ידי מיכל קופר קרן וליאור ירון. הסדרה משודרת בימים אלו עם עונה אחת ו-20 פרקים בערוץ “טין ניק” ב-HOT. סדרת הנוער החדשה של טין ניק ב-HOT, עוקבת אחר להקת בנות המורכבת מחברות ביניהן אלה היהודייה, יסמין הערבייה ודלינה שהיא ממוצא אריתראי. הן עומדות בגבורה מול הדעות הקדומות בהן נגועה החברה הישראלית.

חאנשי

צעירה דתייה מהקהילה היהודית בברוקלין בשם חאנשי מובלת למסלול חיים של חתונה וילדים. אלא שהיא בסתר ליבה סוחבת פנטזיה סודית שכוללת חיי סקס מגוונים, בפנטזיה שלה היא מכירה חיילים ישראלים במזרח התיכון. רגע לפני שהיא מתחתנת, היא מחליטה לשנות מסלול בהתנגדות משפחתה, היא נוטשת את ברוקלין ועושה עלייה פתאומית לארץ ישראל.

דווקא בארץ הקדושה, בעיר ירושלים הקדושה, חאנשי בוחרת לעבור מסע פרוע, ולפרוץ את כל הגבולות.

שעת אפס

כשויכוח פוליטי בשיעור אזרחות קורה מורה אידיאליסט ותלמידה מרדנית וסופר דעתנית בכיתה י”ב, יוצא משליטה. תפיסות העולם המנוגדות, בעיצומו של מרד גיל ההתבגרות העיקש של התלמידה הופכות למעין כדור שלג שתוצאותיו קשות והרסניות הן על עולמם האישי והן על המציאות הישראלית כולה.

סדרות ישראליות לצפייה ישירה

אתם יכולים לצפות בסדרות ישראליות דרך אתרי אינטרנט ברחבי הרשת ודרך שירותי סטרימינג כמו האתר סדרות טי וי . ריכזנו לכם קישורים לסדרות ישראליות שאתם יכולים לצפות באופן ישיר.

 

לכתבות מעניינות נוספות >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *